Gå til innhold

Hvorfor sliter de med å selge denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke svare på, men selv ville jeg ha betakket meg for fellesutgifter på nesten 10 000 i måneden.

Skrevet

Var jo en veldig merkelig planløsning, også bor du jo nærmest "på gata".

Ville aldri bodd slik altså, alle som går forbi på fortauet går 1 meter fra senga og ser rett inn på kjøkken og stue....

Skrevet

http://www.finn.no/f...nnkode=30702588

Jada, ser at den trenger oppussing osv. Men dette er jo sentralt i Oslo og til en veldig rimelig penge, så hvorfor sliter de med å selge?

I samme område ble det ganske nylig solgt en 26 (eller var det 28?) kvm stor leilighet til nesten 2 mill.

Jeg tror det hadde vært lurt å ta nye bilder, fjernet alle møbler og fått inn en designer som leier ut møbler, få den møblert, tatt nye bilder. Da blir den litt mer representativ å vise frem. Det ser lite innbydende ut med rot og slitte møbler. Det kan kose litt, men være verdt pengene. Lykke til!

Skrevet

Koste, mente jeg he-he!

Skrevet

Rar og upraktisk planløsning, 1. etasje i et veikryss, bittelite bad, møblering som viser at "her er det trangt om plassen", høye fellesutgifter.

Skrevet

Tre ting som trekker veldig ned... Førsteetasje, høy fellesgjeld og skyhøye felleskostnader.... Derfor tror jeg man må prøve å gjøre noen grep som iallefall gjør at den ser litt attraktiv ut.

Som det ble sagt her... Tøm leligheten, sett inn noen ok møbler, men ikke for mye, og ta nye bilder. Og ta med bilde av kjøkken, unsett hvordan de ser ut. Kjøkken har mye å si!

Og få ned alt av "rallemikk" fra veggene:-)

Har man kapasitet er det ikke dumt å sparkle alt av hull og dra på et nytt malingsstrøk så de ser nytt og fresht ut heller....

Skrevet

Hadde absolutt villa kvitta meg med møblane som var der no, det drog vertfal ikkje opp inntrykket av leiligheita. Ikkje minst få bort rot (skjønar ikkje dei som tek bilete av ei leiligheit og får med rot, vaskefille og skrurekrem på bildet) Og det soverommet med madrass oppover veggen og julelys på veggen, nei her er det mykje som kan gjerast berre med presentasjonen.

Skrevet

Det var lite innbydende soveromsbilder. Ser innestengt ut. Ikke fint med ledningen på veggen og stygg duk. Overfyllt stue. Tror veldig mye kan gjøres ved å style den litt g ta nye bilder.

Skrevet

Her bør det tas grep for å få leiligheten til å se mer luftig ut. Vekk med tunge møbler og alt mulig krimskrams. Jeg ville ha vurdert et strøk lys maling på veggene og profesjonelle stylere. Det koster en del, men kan fort være verdt det. Denne leiligheten ville vært noe helt annet med lyse vegger, lyse gardiner, noen orkideer i potte, strippet soverom med bare seng med lyst sengeteppe og noen pene puter. Et salgsobjekt bør se rent og upersonlig ut. Denne leiligheten gjør faktisk ingen av delene.

Skrevet

http://www.finn.no/f...nnkode=30702588

Jada, ser at den trenger oppussing osv. Men dette er jo sentralt i Oslo og til en veldig rimelig penge, så hvorfor sliter de med å selge?

I samme område ble det ganske nylig solgt en 26 (eller var det 28?) kvm stor leilighet til nesten 2 mill.

Jeg tror det hadde vært lurt å ta nye bilder, fjernet alle møbler og fått inn en designer som leier ut møbler, få den møblert, tatt nye bilder. Da blir den litt mer representativ å vise frem. Det ser lite innbydende ut med rot og slitte møbler. Det kan kose litt, men være verdt pengene. Lykke til!

Det er ikke min leilighet altså! Ser ut som om du trodde det. Men jeg er enig i det du sier, de hadde sikkert tjent penger på å få inn en designer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...