Gå til innhold

Jeg har vært på ul!


Gjest Ukultur

Anbefalte innlegg

Gjest Verpehøna

Og jeg har sett at jeg har et lite menneske inne i mage. Plutselig ble dette veldig virkelig! Pappan satt på siden og koste seg, og vi fikk med masse bilder. Fy søren for en sprø opplevelse, knøttet hoppet og spratt, hadde to armer, to bein og ti fingre. Gyn. var veldig overrasket over hvor fin og aktiv han var. Nakkefolden var fin og ingen tegn til ryggmargsbrokk. Ville ikke vite kjønn, men når hun spurte så tenkte jeg søren heller. 90% gutt. 6 cm lang og termin ble flyttet til 9. november. Det blir vanskelig å konsentrere seg idag, gleder meg til å komme hjem å se på bildene. Så deilig å se at det var noe der inne. Hipp hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Det er jo helt fantastisk å se at det er liv der inne :)

 

Vi er i uke 12 av svangerskapet og har time til UL i morgen. Vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verpehøna

Så gøy!

Det er jo helt fantastisk å se at det er liv der inne :)

 

Vi er i uke 12 av svangerskapet og har time til UL i morgen. Vi gleder oss masse!

 

Ja nå føler jeg endelig at jeg kan kalle meg gravid, har vært litt nervøs for at jeg bare har innbilt meg alt sammen :P Lykke til til dere i morgen, det blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verpehøna

Så gøy :) hva var din termin før UL ?

 

Den var 13. november, så det var ikke så mange dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, herligt å bli satt frem :)) så gøy at di kunne se ca hva det er, vurdere å bestille UL igjenn snart : p er så annige ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verpehøna

Ja det var deilig! Jo før jo bedre :P Ja, jeg trodde ikke de kunne se noe så tidlig, men det er jo selvfølgelig ikke 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Fantastisk følelse.. Vi hadde siste UL fredag, har allerede lyst på ny! :P Det er så gøy når det sprellet og herjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...