Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Skal fortelle på jobb i dag at jeg er gravid,gruer meg no helt forferdelig....huff...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 GåR det som regel greit? Redd han blir kjempe sur...
balubabaluba Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Det går nok kjempegreit Husk at de fleste arbeidsgivere er livredde søksmål, og å bli arg for at en ansatt blir gravid kan få følger. De tar høyde for permisjon når de ansetter en dame:) Gå inn på kontoret med hodet hevet og fortell stolt at du er gravid!
2 hjertegull :) Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Da jeg ble gravid med første hadde jeg nettopp begynt i ny jobb. Fant ut om graviditeten ei uke før jeg skulle begynne Så jeg grua meg noe helt forferdelig. Men da sa mamma: "Dette er noe de må regne med når de ansetter kvinner i fruktbar alder!" For min del gikk det veldig greit å fortelle det likevel.. Så jeg er enig med Balubabaluba her, gå stolt inn å fortell det. Ikke bøy hodet eller krymp deg, det blir ikke bedre av den grunn! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Takk gruer meg veldig,er kun menner som jobber her.så syns det er litt vanskelig,og siden jeg ikke er fast er jeg redd for og miste jobben......har vært her i 1,5 år nå......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå