Gå til innhold

En lettet VinterSol har vært på ordinær ultralyd

Anbefalte innlegg

-og der var alt som det skulle!

dessuten venter vi en gutt!

Morkaken lå på milimeteren der jeg trodde, og dekker hele fronten av magen min, så ikke så rart at jeg ikke kjenner så mye til lillegutt.

veldig rart, å vite at det er en gutt der inne. plutselig kan vi begynne å tenke navn og greier...

men HURRA! alt er i orden!

Fortsetter under...

hihi, ja, jeg har jo en av hver fra før, -så håper dette blir fint for alle. Storesøster hadde iallefall en jippidans på gulvet da hun fikk høre det, og jeg håper den kommende storebroren også vil ha glede av å ha en gutt til i huset.

Vi jentene i denne familien er skummelt outnumbered. :P Nå gleder jeg meg til å plukke frem alle de små plaggene til Prinsen igjen, og se hva som kan arves videre til Kyllingen.

Annonse

næmmen så kooooselig :)

gleder meg at alt stå bra til din lille gutt også!!

Jeg har også morkaken forran men kjenner liv nå daglig siden uke 20 (er nå i uke 23)

er såå stolt å bli en guttemamma jeg å, dette blir helt konge :D

(har privat UL om 10 dager, og håper jo bare å få bekrefta at det er en gutt, hihi)

hurra, så fint at vi er flere guttemammaer:) jeg er jo heldig og har en av hver fra før, så blir veldig spennende å se hvordan sistemann faller inn i søskenflokken!

Storesøster er så stolt av å kunne si "lillebror" og ikke bare babyen nå :) <3 det rører et mammahjerte det!

Wildberry; ja! Hvordan har du det? Jeg er egentlig i storform, jeg. Bekkenet krangler litt, ellers er alt topp. litt trøttere og litt kortere lunte enn vanlig, men stort sett ikke noe å klage på. Kanskje utenom manglende evne til konsentrasjon, nå i disse eksamenstider ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...