Gå til innhold

En lettet VinterSol har vært på ordinær ultralyd


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

-og der var alt som det skulle!

 

dessuten venter vi en gutt!

 

 

Morkaken lå på milimeteren der jeg trodde, og dekker hele fronten av magen min, så ikke så rart at jeg ikke kjenner så mye til lillegutt.

 

 

veldig rart, å vite at det er en gutt der inne. plutselig kan vi begynne å tenke navn og greier...

 

 

men HURRA! alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt er bra med gutten deres!:) er så kjekt å være guttemamma altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ja, jeg har jo en av hver fra før, -så håper dette blir fint for alle. Storesøster hadde iallefall en jippidans på gulvet da hun fikk høre det, og jeg håper den kommende storebroren også vil ha glede av å ha en gutt til i huset.

 

Vi jentene i denne familien er skummelt outnumbered. :P Nå gleder jeg meg til å plukke frem alle de små plaggene til Prinsen igjen, og se hva som kan arves videre til Kyllingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt er bra! :) Blir sikkert veldig koselig med en gutt til i familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Her blir det tre gutter :-) Gutter er toppen!!!! Gleder meg veldig. Er veldig ulike de vi har, mon tro hva slags person vi skal bli kjent med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre at alt var bra :) og så moro med en lillebror :) Når fikk du termin?

Hvordan er formen ellers? Lenge siden vi "pratet" nå, da var jo formen elendig hos oss begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næmmen så kooooselig :)

gleder meg at alt stå bra til din lille gutt også!!

Jeg har også morkaken forran men kjenner liv nå daglig siden uke 20 (er nå i uke 23)

 

er såå stolt å bli en guttemamma jeg å, dette blir helt konge :D

(har privat UL om 10 dager, og håper jo bare å få bekrefta at det er en gutt, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graaaaatulerer med gutten! Gutter er toppers!

Skal selv bli guttemamma i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra, så fint at vi er flere guttemammaer:) jeg er jo heldig og har en av hver fra før, så blir veldig spennende å se hvordan sistemann faller inn i søskenflokken!

 

Storesøster er så stolt av å kunne si "lillebror" og ikke bare babyen nå :) <3 det rører et mammahjerte det!

 

Wildberry; ja! Hvordan har du det? Jeg er egentlig i storform, jeg. Bekkenet krangler litt, ellers er alt topp. litt trøttere og litt kortere lunte enn vanlig, men stort sett ikke noe å klage på. Kanskje utenom manglende evne til konsentrasjon, nå i disse eksamenstider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...