Tredje barn på vei Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Når jeg trykker litt på livmora oppå magen er den skikkeli øm.. kan det være at jeg er gravid?? eller bare tr som kommer.. siste mens første dag var 30 mars..
YumYum2 Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Da har du vel gått over IKM? Ta en test Krysser fingrene!
Tredje barn på vei Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2012 ja det har jeg.. har testa neg 2 ganger, men det har ikke vært morgenurin da.. skal til legen i dag og har med meg litt morgen urin så får vi se hva testen sier der.. spennende
Tantrum Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Livmora di er ikke "oppå magen" i det hele tatt. Den er nede i bekkenet ditt fram til du er ca 12 uker på vei. Da færst kommer den opp over skambeinet ditt....
Tredje barn på vei Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2012 okay.. ikke vet jeg men er ihvertfall ømt helt nederst ved beinet der når jeg klemmer inn der
Tantrum Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Det er jo bare å ta en test. Om du er gravid, så får du positivt utslag på den testen nå Trenger ikke være morgenurin, men det bør være minst fire timer siden sist du tisset
Tredje barn på vei Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2012 var negativ test hos legen i dag å.. så er vel bare syklusen som surrer enda etter at jeg fjerna spiralen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå