Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Datt på rumpa i trappa, og har litt vonder nå. Har ringt føden, men de skulle ringe meg opp igjen da det visst var litt action på fødestuen. Er dette farlig, og kan det ha skadet barnet?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Det å dette på rumpa i svangerskapet kan være farlig. I verste fall kan morkaken løsne. Dersom du ikke får kontakt med føden, ville jeg dratt på legevakta.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Om du begynner å blø, så må du bare reise opp på føden med en gang. Selv falt jeg for noen uker siden, landet på siden av rompa. Føden ville ha meg opp å sjekke pulsen til babyen samtidig som sparketest. Og etter det utførte en lege en ultralyd for å sjekke morkaken. Alt var helt fint med mini i magen Som oftest går det fint med andre ord, men det er best å bare få det sjekket.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Har ikke blødd noe, men kjenner heldigvis at det er liv i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå