Gå til innhold

parfyme-inspirert av annet innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange her bruker parfyme hver dag?

Jeg bruker det hver eneste dag, eg har en jobb hvor man skal "dolle seg opp" da, men uansett, har alltid brukt parfyme hver dag:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Hva slags jobb har du, siden du skal "dolle deg opp"?

Skrevet (endret)

Bruker en liten dæsj hver dag ja.

Føler ikke jeg doller meg opp av den grunn, liker bare å lukte godt :)

Endret av Frokostquiz
Skrevet

Jeg bruker parfyme hver dag, selv om jeg ikke skal utenfor døra...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bruker nesten aldri parfyme lengre. Har ei i klassen som er allergisk og det er stort sett henne jeg sitter sammen med så da velger jeg bort parfyme

Gjest overlord
Skrevet

Jeg tar på parfyme som en like stor selvfølgelighet som å pusse tennene.

Skrevet

Bruker aldri parfyme. Tror aldri jeg har prøvd parfyme en gang. Men bruker gjerne en eller annen god lukt. Hva heter det da? Au de toilett, eller no' sånt?

Skrevet

Jeg har skapet fullt men bruker det nesten aldri. Er mest hjemme med babyer. Og de skal få slippe ligge inntill en parfymedynket mor. Begynner nok med det igjen sånn regelmessig når de blir litt større.

Skrevet

Nei, bruker bare når jeg skal pynte meg, noe som ikke skjer så ofte :D jobber til vanlig på en småbarnsavdeling, er i permisjon nå, og der syns jeg ikke man skal bruke parfyme. Ikke hjemme med baby heller, for den saks skyld :)

Skrevet

Nei, bruker bare når jeg skal pynte meg, noe som ikke skjer så ofte biggrin.png jobber til vanlig på en småbarnsavdeling, er i permisjon nå, og der syns jeg ikke man skal bruke parfyme. Ikke hjemme med baby heller, for den saks skyld smile.png

helt enig med deg, jobber på småbarnsavdeling til vanlig, og synes heller ikke man skal bruke parfyme :)

Skrevet

Bruker IKKE parfyme. Er ikke allergisk, så har ikke noe imot at andre bruker litt. Men kan ikke fordra når folk pøser på, slik at en kan lukte dem før en ser dem. Det virker som om mange er redd for sin egen kroppslukt nå til dags...

Skrevet

Har en mamma som blir syk av parfyme, så her er det nulltoleranse for slike produkter. Får så vondt av henne, det er et meget stort sosialt handicap pga alle som pynter seg med det når de skal ut blant folk :(

Skrevet

Jeg er ikke alergisk, men jeg synes det er veldig ubehaglig med parfymestank. Det skjer rett som det er at jeg flytter meg vekk fra folk som tror de lukter godt men som jeg synes stinker på toget ellerr på foreldremøter. Jeg bruker selvfølgelig ikke parfyme selv. Takke meg til vanlig kroppslukt.

Skrevet

Parfyme har ingen ting med å pynte seg.

Jeg bruker ikke parfyme siden jeg syns andre stinker med det og for å vise hensyn til andre som har allergier ( kjenner noen).

Jeg syns det er ekkelt å ha de fleste folk med parfyme på seg nært meg for det blir alt for mye lukt siden de selv har skadet luktesansen sin ved å bruke det for ofte og ikke kjenner hvor mye det lukter av de.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg sluttet med parfyme da jeg ble gravid, og i babyperioden. Og nå bruker jeg det en gang i mellom om jeg skal ut og spise eller lignende. Ser for meg at junior liker best at jeg lukter "meg" og ikke likt som alle andre som bruker samme merket. Det er dessuten veldig lett å merke når han har f.eks sittet på fanget til noen som bruker parfyme, da lukter han i flere timer etterpå, og det reagerer jeg litt på.

Og til slutt så ser jeg ikke behovet for å pøse på meg parfyme hver dag. Jeg har god hygiene, så trenger strengt tatt ikke noe å skjule kroppslukten med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...