Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Chris Medina med what are words. Hver gang jeg hører den låta blir jeg så sentimental, tenker "hva ER det jeg og samboer krangler om???man skal være glad for at man er frisk og har hverandre, selv om det er stress med barn, full jobb og diverse...plutselig er alt over..." sukk....ingen vet hva morgendagen bringer...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg er litt mer kynsik og tenker at jeg er glad for at min samboer ikke er fyllekjører
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 ja, det er sant..:S synes synd på jenta selv om det var fyllakjøring...hun har virkelig fått straffen sin:S
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 ja, det er sant..:S synes synd på jenta selv om det var fyllakjøring...hun har virkelig fått straffen sin:S Jeg kjenner at jeg klarer ikke å synes synd på henne. Jeg vet at jeg er sikkert fæl som tenker slik, men fyllekjørere er nesten verste sort. Jeg er bare glad for hun ikke kjørte ihjel et barn eller noe. #2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 uff ja, hun var"heldig" sånnsett, at hun ikke kjørte ned og skadet noen andre enn seg selv...jeg er HELT imot fyllakjørere altså, men når jeg så denne jenta fikk jeg bare vondt for henne på en måte...
R0zaku Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Hæ? var det ikke HUN som ble påkjørt av en fyllekjører da???
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Nei, det var ho som fyllekjørte. dette kom frem en god stund etter at han ble kjent for låten sin å begynte å tjene penger på den. etterhvert følte de at fansen og de andre fortjente å vite hele historien bak hendelsen. jeg er veldig enig med #2. null sympati for en fyllekjører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå