Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Eksen og hans nye samboer skal ha barn straks. Vi har to fra før. Minstemann kommer til å gå i bhg et par år sammen med sin halvsøster. Vil de to regnes som søsken, slik at far får prioritet ved tildeling av plass og søskenrabatt? Det er jeg som har hovedomsorgen, om det skulle ha noe å si. Hvis noen nå lurer på om jeg håper han ikke få rabatt eller plass, sånn at jeg kan sitte og godte meg, så er det overhodet ikke tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Søsken defineres hele og halvsøsken. Noen barnehager definerer i tillegg også stesøsken på lik linje med halv- og helsøsken.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Søsken defineres hele og halvsøsken. Noen barnehager definerer i tillegg også stesøsken på lik linje med halv- og helsøsken. Så bra Kom plutselig til å tenke på at han kanskje ikke fikk det pga at jeg har hovedomsorgen, men da løser det seg jo
elskerlivet Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 I de fleste kommuner er det bo-adressen til barna som teller ift.prioritering og rabatt..
NormaJean Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Er vel uansett eldste barnet det blir rabatt på, sånn er det her iallfall. Så da er det din unge det i teorien blir søskenrabatt på.....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Her får man ikke søskenrabatt om ikke regningen skal sendes til samme adresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå