Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 dere som har hatt ul i uke 12 hva målte mini da??
Lille spire 12 Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 6,7 cm. Jordmor trodde jeg var kommet litt lenger enn uke 12.
lilleluli Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste..
November-spire-79 Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Bare vent dere om noen uker er gullet mitt lengre enn deres hehe
November-spire-79 Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste.. Hehe kanskje vi har jentebabyer
lilleluli Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste.. Hehe kanskje vi har jentebabyer ja det blir spennende og se..alle rundt meg tipper gutt... jeg bli litt bekymret fordi jeg syntes min var liten men er det ikke slik at de vokser uregelmessig i starten eller??
November-spire-79 Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste.. Hehe kanskje vi har jentebabyer ja det blir spennende og se..alle rundt meg tipper gutt... jeg bli litt bekymret fordi jeg syntes min var liten men er det ikke slik at de vokser uregelmessig i starten eller?? Tror alt er bra jeg hun på gyn. sa at alt var bra. Den sprellet helt villt inni der så den må være frisk hehe Det er sikkert din også
lilleluli Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste.. Hehe kanskje vi har jentebabyer ja det blir spennende og se..alle rundt meg tipper gutt... jeg bli litt bekymret fordi jeg syntes min var liten men er det ikke slik at de vokser uregelmessig i starten eller?? Tror alt er bra jeg hun på gyn. sa at alt var bra. Den sprellet helt villt inni der så den må være frisk hehe Det er sikkert din også ja håper det selv om den tydeligvis sov da jeg var på ul.....
November-spire-79 Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 uke 12+0 5,1 cm..novemberspire, trodde det bare var meg som hadde en av de miste.. Hehe kanskje vi har jentebabyer ja det blir spennende og se..alle rundt meg tipper gutt... jeg bli litt bekymret fordi jeg syntes min var liten men er det ikke slik at de vokser uregelmessig i starten eller?? Tror alt er bra jeg hun på gyn. sa at alt var bra. Den sprellet helt villt inni der så den må være frisk hehe Det er sikkert din også ja håper det selv om den tydeligvis sov da jeg var på ul..... Jeg leste at fra 12+0 til 12+6 så var fostret ca 52 mm
November-spire-79 Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 da er det jo helt etter boken;) Ja dette er jo helt normalt Man blir litt småsprø av å være her inne på BIM fordi det er så mye forskjeller.
Aeris☆ Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 5,5 cm på tv1 og 4,6 cm på tv2. Akkurat like mål som mine tvillinger i uke 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå