Gjest stårma Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Vi har gelender/gjærde rundt åpningen til trappen, gelenderet går langs hele gangen mellom bad og soverom. Selve åpningen til trappn tenker jeg å sikre med trappegrind. Men hva med gelenderet? Er sånn gelender med sprinkler, er litt usikker på om minsten på 9mnd kanskje kan komme seg imellom de så tenker at det må sikres.... Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Spikre hønsenett der som en fiks løsning så lenge Det gjorde vi her, og for at det ikke skulle se helt harry ut, så lakket jeg det hvitt, da ser det nok så fansy ut, mange som spør hvilke interiør blad jeg har hentet det fra Med andre ord, de tror det er en del av interiøret, mens det egentlig er en lett måte å holde ungen sikret på
lille sprelle Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Vi hadde god plass der, så vi satte rett og slett noen tunge møbler bortetter kanten.
LeTwinsA Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Vi har kjøpt og montert pleksiglass rundt Ser ikke at det er noe der. Med unntak om ungene griser det til veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå