Gå til innhold

Fødsel eller ballespark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere er vondest? Jeg tror faktisk ballespark er vondest :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke baller, så har ingen formening. Tror ikke det kan sammenlignes.

Kappe fingrene eller fødsel? hva tror du er vondest?

Bli stekt på stekepanne eller grillet på bål?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tror at fødsel er som å bli sparket gjenntatte ganger i ballene iløpet av flere timer, kanskje dager, slik at ballene kanskje revner litt og det ramler ut en melon eller to.

Tror fødsel er verst både i smerte og i lengde.

Skrevet

I og med at ingen opplever begge deler, og at smerte oppleves ulikt fra person til person, så tror jeg neppe at man får svar på dette noen gang. Jeg har forøvrig aldri sett en mann vri seg i smerter i 20 timer etter et ballespark, eller bli fraktet til sykehuset for epidural og pleie, så jeg heller vel mer til at fødsel er vondest.

Skrevet

Hmm, jeg synes melkespreng var vondere enn fødsel...

Skrevet

Ballespark, tror jeg faktisk. En mann døde forresten av at en dame klemte til der, i følge en vg artikkel jeg så her om dagen.

Skrevet

Jeg må visst utdype litt her... Når jeg tenker på den momentale smerten et ballespark gir, så tror jeg faktisk at det er vondest. En fødsel er nok vondere over tid. Følelsen av smerte er selvfølgelig svært individuelt og vanskelig å måle, men jeg bare lurte på hva andre mente om temaet for hittil har jeg ikke møtt noen damer som tror det samme :)

Skrevet

Når jeg tenker på min fødsel, så ville jeg fortsatt ha foretrukket amputasjon over kneet uten bedøvelse.

Ballespark er ikke sammenlignbart engang.

Skrevet

Tror folk har veldig varierende smerteterskel...

Holder en knapp på ballespark gitt...

Gjest Visten
Skrevet

Jeg har ikke baller, så jeg holder en knapp på fødsel ;) Mannen min har vært med på fødslene, jeg tror nok at han også vil si fødsel! Vent, jeg skal spørre ham... Nei, han sa ballespark han... ;)

Skrevet

Så det finnes flere :D

Gjest Miryks
Skrevet

Det er en viss forskjell, da.

Fødsel er en "naturlig" smerte, mens ballespark er påført. (Unødvendig smerte).

Og ja, det var faktisk en mann som døde her om dagen. Et kvinnfolk klemte så hardt om ballene at han fikk så vondt at han gikk i sjokk og døde.

Skrevet

Jeg synes det er verre å gå til tannlegen enn å føde.

Så jeg holder en knapp på ballespark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...