Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Har nettopp oppdaget disse deilighetene... Hva foretrekker du? Jeg må si dim sum.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Har nettopp oppdaget disse deilighetene... Hva foretrekker du? Jeg må si dim sum. Go Dim Sum! Spiste dette ukentlig i når jeg bodde i New York. Og når jeg oppdaget kina restauranten i torggt i Oslo var jeg KJEMPE glad!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 det har jeg ikke oppdaget enda, opplys meg! Sushi er iallefall ikke etans!
bobbelfru Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Hei! Her må jeg si meg enig i brukeren som sier begge deler. Jeg har spist dim sum i snart 6 år tror jeg jeg går også på den i torgsenteret i Oslo. Dim sum er små retter av kjøtt og skalldyr. Mye er innbakt i en type pasta det er kjempe godt. Det blir kalt kinesisk tapas.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 dim sum er kinesisk tapas på en måte. meste er innbakt i type vårrull stil. Digg!
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Personlig må jeg si at ingenting av kulinariske nyheter (altså nytt for meg) har vært større nedtur enn dim sum, enda jeg spiste det på et utrolig anerkjent og dyrt sted så det var etter sigende bra laget. Sushi kunne jeg spist hver dag om jeg hadde råd, det blir i hvert fall en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Aldri smakt Dim sum, men må kanskje prøves. Sushi er ikke noe for meg.
L-8 Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Helt enig med sug lut, synes din sum er noe møl. Alt er så...blanda....klarer ikke skille smakene fra hverandre, noe jeg forøvrig synes om nesten all kinesisk mat.. Og taco... UGH! Ellers liker jeg alt! ;-)
Pomme Granate Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Sushi uten tvil synes dim sum var grusomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå