Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 11 mnd. På Fredag ettermiddag fikk han feber, rundt 39.5. Fikk paracet. Hadde feber på Lørdag og Søndag,men ikke hatt etter det. Har bæsjet 2 ganger hver dag tom i dag,løs bæsj og veldig mye. Klør voldsomt i munn,men ingen antydning til tenner (er jekslene og hjørnetennene som mangler) spiser dårlig, vil nesten ikke ha noen ting. Drikker litt vann og litt melk. Er veldig "sår" gråter fort og av ingenting. Tenkte jeg skulle ringe hs i morgen. Ville dere tenkt at det er tenner på vei og slått dere til ro med det, eller ville dere ringt lege i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som tenner, ja:)

"Tannbæsj", feber, kløe i munnen og liten apetitt er typiske trekk:)

Skrevet

Ja det er jo det je har tenkt hele tiden,men så er det min mamma igjen som stresser meg :P

Men hvor lenge kan små tasser gå med minimalt av mat? Er det greit så lenge han drikker mye vann?

Skrevet

Små tasser kan gå lenge med minimalt av mat, fikk jeg beskjed om. Drikke er viktigst.

Du kan prøve å tilby ham litt youghurt, kanskje? Ganske tyggevennlig.

Skrevet

Takk for svar :) tilbyr alt egentlig,men vil ikke ha :/ jaja får tilby masse drikke.

Skrevet

Det høres ut som tenner, men jeg hadde definitivt snakket med hs eller lege i morgen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...