Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har ei datter på 4 mnd, og lurer på om ho trenger mere væske iløpet av dagen nå som det har vært så varmt ute(østlandet) og i så tilfelle hva skal/kan jeg gi ho. I dag har ho kun fått mat(mme) som vanlig. Men kjenner jo på meg selv at jeg drikker mer enn vanlig og da vil jeg jo også tro at ho også trenger mer væske, eller holder det med det ho får?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Barn som ammes trenger ikke annen væske enn morsmelk, der reguleres dette selv ved at de drikker litt mer til hvert måltid. Men om ungen bare får morsmelkerstatning bør det få tilbud om vann mellom måltidene også.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 ok, takk for svar men når jeg da skal gi ho vann, bør det varmes eller kan ho få det kaldt?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Ville hatt litt lunk på det, tror ikke hun blir glad for iskaldt vann når hun bare har fått kroppstemperert melk frem til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå