Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hvilket merke? Hvor? Og pris? Jeg vet ikke hvor jeg skal reise å kjøpe. Har ikke sett at verken XXL eller Barnas Hus har noe tilbud. Det er de plassene jeg har kjøpt før, og ville helst kjøpt tilbud nå også hvis noen har. Må ha str 23-24. Noen som har tips?
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg kjøpte viking til lillebror på XXL, men det er 1-2 mnd siden. Da hadde de tilbud. Tror jeg ga 399,- for dem. Obs har jo ofte tilbud på gore tex sko og skobutikker selger ofte ut joggesko på tilbud her har jeg sett.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Er nok for i sesongen til at det er noen gode tilbud. Vet OBS hadde viking goretex på tilbud tidligere.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 XXL hadde tilbud for 3 uker siden på 399 for viking goretex. I fjor høst var jeg innom tilfeldig og fikk tak i Timberland goretex til kr 249, så stikk innom der, kan hende du finner noen godbiter. Ellers så hadde eurosko tilbud på joggesko til barn nettopp, men usikkert på om det var goretex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå