Gå til innhold

Hæ, hvorfor er det ikke frustrerte fruer ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det bare var en trykkfeil på tv2.no jeg.

Er det ikke altså...?

Skrevet

Tipper det er fordi vi nesten har tatt igjen de amerikanske sendingene, slik at de ikke har fått episoden hos tv2 ennå, eller kanskje bare ikke rukket å få den tekstet?

Den episoden som skulle gått her i dag gikk i hvert fall på tv i usa for bare 2 dager siden, så kan jo hende de ikke sender fra seg episoden til andre land før de har fått sendt den selv eller noe?

Episode 20 kommer neste tirsdag i hvert fall, så bare en ekstra uke å vente!

Skrevet

Det kommer bare en episode i mnd siden det er aller siste sesong. Kanskje derfor?

Skrevet

Det står det skal være grey's... stemmer vel ikke det vel.

Skrevet

Jeg som hadde gledet meg til det ikveld.... Får vel vente da.

Hi

Skrevet

TV2s har ikke mottat neste episode fra USA fordi vi ligger så tett innpå sende skjemaet der

Skrevet

Det er i stede to episoder av greys

Skrevet

Hva skjedde på fruene forrige episode forresten? Knalla på sofaen jeg ;)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Det blir jo to episoder av greys i kveld istede (og dere som nevner det, ja det stemmer at det går to episoder av greys). Gjør jo litt opp for manglende episode av frustrerte fruer, selv om jeg liker fruene bedre enn legene :P

Skrevet

Går litt i surr, men Susan oppdaget at mike hadde gjemt en hemmelighet fra henne, søster som var autist. Dette var en familiebemmelighet og pga dette +noe til valgte datter til Susan å beholde baby.

Bree får en kjent og meget dyktig advokat Som kan forsvare henne.

Gaby får personlig shopper jobb og bruker kropp og sex til å få solgt varer=går utover ekteskapet når Carlos oppdager dette.

Skilsmissepapirene til lynette blir underskrevet av begge parter etter at dokumentene blir levert av den nye dama til tom.. Masse følelser hos lynette og tom pga av en endelig avslutning.

Kort oppsummert:-)

Skrevet

Ps2, grey er dårlig syns jeg!

Skrevet

Liker legene mye bedre enn fruene jeg da, så jeg er strålende fornøyd med dobbel episode :) Ha en fin tirsdagskveld da jenter :)

Skrevet

Liker begge, men Greys er favoritten. Håper det ordner seg for Lynette og Tom, og jada, jeg vet at det bare er en serie. Elsker tirsdagskvelder, og gleder meg til privat praksis også begynner på igjen ;)

Skrevet

Phu...trodde at forrige episode av frustrerte fruer var siste episode. Trodde jeg hadde gått glipp av noe og at det var en merkelig avslutning for å være siste episode.

Gjest sug lut
Skrevet

Dobbel Grey's og null fruer - hva kan være bedre? Ahhhh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...