Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Vurder å sette katten i bilstolen, bare for å teste den ut
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 hehehheheh.. Herlig! Jeg var i butikken her om dagen og så ei ganske sprekkferdig dame. Hun snudde seg rundt og dro med seg en hel rad med sjokolade. Da måtte jeg humre litt mens jeg hjalp henne å plukke opp DET var et skikkelig du vet du er høygravid øyeblikk det.
Marit 27 Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Du vet du er høygravid når du er glad for at utslagsvasken på kjøkkenet har lav front for da slipper du å stå krumbøyd å skrelle poteter for magen passer rett inn:)
kjærestenogmæ Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Når du må sitte utafor dusjen for å få barbert leggene :-P
salt_fisk Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Du vet du er høygravid når du står å kverulerer med damen i fiskedisken og begynner grine fordi de ikke hadde mer makrell, for de Må jo ha slikt bare fordi du skal ha det til middag og har gledet deg hele dagen -.- følte meg dum da jeg fortalte det til mannen at jeg hadde sutret ut butikkdørene helt oppgitt :-p ..du vet du er høygravid når du ikke når det som er nederst i frysedisken på rema og febrilskt prøver å 'brette' magen over kanten for så å ligge oppned med bena i været bare for å få fatt i den ene pakken med fryste erter! :-p
Mrs. Zoidberg Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Når mannen må dytte deg ut av senga om morgenen. Når du tviholder på alt du bærer for hvis du mister det på gulvet, ja da har du mistet det. Når det føles som du har løpt maraton når du spiser middag
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 - Du sover med sokker på for å slippe å ta de av/på - Springer på do hele tida, ikke bare for å tisse men for å se etter slimproppen og andre herlige tegn... Jækk... - Fødsel er omtrent det eneste samtaleemnet du klarer å følge med på - Du må slappe av på sofaen etter å ha gått opp trappa... - Du ser ut som en badeand
Filursen Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 du går for å åpne kjellerdøra og skrur på mikroen med magen i forbifarten.... du puster som en hvalross med kols etter å ha tatt av deg klærne for kvelden... du mister noe på gulvet og istedenfor å plukke det opp venter på at samboeren kommer hjem så han kan ta det opp for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå