marsve Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 greteroede.no har en sånn fin registrerings greie. Der får du beregna hvor mange kcal du må ha per dag for å gå ned 1 kg i uka. Også kan du registrere alt du spiser og da får du beregna hvor mye kcal det er i det. Da ser du fort hva du kan spise og ikke
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Gikk ned 12 kilo på Ketolyse-kuren. Det er 1 og 1/2 år siden jeg gikk på det i 3 måneder og så begynte jeg å spise vanlig igjen. Har holdt vekten hele veien etterpå.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Jeg gikk ned 5,5 kg på ketolyse kuren på 1 mnd og 2 uker. På 2,5 mnd var jeg gått opp 7 kg, selvom om jeg spiste Sunt. Ikke begynn med lavkarbo, de fleste går søkt opp igjen når de slutter på det. Da vil jeg heller anbefale Grete roede
lille sprelle Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Spis magrere, kutt ut snop, tren mer. "enkelt" Hvis du vil ha litt kontroll, bruk vektklubb.no e.l.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg gikk også ned 10 kilo på lavkarbo, men jeg måtte hoppe av grunnet sykdom og gikk raskt opp igjen 20 kilo. (Sykdommen var akutt men kortvarig, kunne fortsatt etter igjen etter 1 uke) Tror lavkarbo er for dem som vil leve slik resten av livet. Det vil ikke jeg. Jeg har nå tatt av de 20 kiloene og skal gå ned 5-7 kilo til. Da har jeg bare lagt om livsstilen og kostholdet, og jeg er veldig fokusert på å kun gjøre endringer jeg kan leve med resten av livet. Betyr det at jeg stopper 2 kilo før målet, ja da trives jeg der, for jeg skal leve også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå