Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hadde dere noen tegn på graviditeten før dere testet positivt? I så fall hva? Trenger noe spennende lesning mens jeg venter på å kunne teste =)
November-spire-79 Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 En blandig av kvalme og sult. Trodde jeg hadde fått omgangssyke men synes det var så rart at jeg plutselig kunne spise som en hest og være kvalm om hverandre Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Første gang jeg var gravid smakte øl plutselig lim, rødvin smakte parfyme og jeg fikk alvorlig skallebank av sigaretter, og dette var allerede første uka jeg var gravid, uten å vite det. Jeg hadde også lenge de samme symptomene som urinveisinfeksjon. Da jeg endelig dro til lege for å sjekke meg for UVI, tok de også en graviditetstest, og jeg var da ca 5-6 uker på vei. Andre gangen smakte vin bare herlig, og jeg syntes det var helt forferdelig å sette fra meg glasset den dagen jeg testet meg og det viste positivt. Jeg skulle egentlig bare teste meg for å kunne drikke ekstra mye i en ferie uten å bekymre meg. Men... Det stakk og prikket litt i brystene, men ellers hadde jeg lite symptomer tidlig i andre svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Ble kvalm en uke etter el. Så det var vel da egget festet seg. Da visste jeg at jeg var gravid selv om det var en uke til jeg kunne teste.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Nei. Symptomene begynte først et par uker etter jeg hadde testet. Testet for øvrig tre dager etter forventet mens.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Ømme pupper og merkelig oppfØrsel i fØlge mannen min...så han kjØpte en test, var med legen uka etter og var da ca 10 uker på vei ( trodde ikke vi kunne få barn, så vi hadde helt gitt opp for flere år siden)
Appelsindyret Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 i mitt andre svangerskap begynte jeg å fryse en god stund før forventet mens... samtidig var jeg trøtt og slapp, trodde jeg var syk men var jo ikke det
salt_fisk Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Fikk noen kraftige krampetak i magen et par ganger, som vi ikke ante hva kom av men så de ann så gikk aldri til legen. Begynte å spise brødmat, noe jeg aldri pleide før. ømme og harde bryster, intens kvalme og trodde jeg hadde fått spysyke. Hadde vært prøvere lenge, og med en del innbilte graviditeter, så da symptomene endelig var rett forran nesa på oss så registrerte vi de ikke ^__^ skulle på jentetur helgen etter, så tok test for sikkerhetsskyld, og steike gitt der var den endelig positiv :-)
Tigerpote Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 1. svangerskap: sykt vonde menssmerter og blødninger rundt tiden da jeg skulle ha fått mens. 2. svangerskap: rar og "boblete" i magen, sånn sommerfugler-i-magen-følelse på dagen da jeg forventet mens. Fikk ei nydelig jente første gangen, venter nå en liten skjønn gutt:)
Tauriel Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Jeg var rett og slett sjuk... trodde jeg hadde fått en form for influensa, også var jeg ekstremt følsom (mormor døde og jeg knakk sammen, å jeg påvirkes sjeldent av dødsfall mer en en kveld, jeg var deppa ei uke), var litt uggen i magen og tålte ikke alkohol. Tok test pga forsinket mens, og vips sitter jeg med ei hærlig tøtte
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Jeg hadde et par voldsomme stikk nederst i magen begge gangene. Da jeg opplevde det med førstemann skjønte jeg ikke hva det var, og da jeg testet positivt og regnet meg tilbake til at dette måtte være festesmerter var det ingen som trodde meg. Venninner jeg fortalte det til fnøs av meg og det samme gjorde legen, og mente det ikke var mulig å kjenne det. Da jeg tidligere i år kjente voldsom stikking igjen bare visste jeg at jeg var gravid igjen - og tre dager senere testet jeg positivt!
MrsMilla Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Ja. Alltid. Tunge pupper som kiler litt, litt annerledes luktesans, og en merkelig følelse i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #17 Skrevet 1. mai 2012 Google...! Why? Går an å spørre her også vet du.... (ikke HI)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Jeg visste ikke om at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei. ømme pupper, uteblitt mens og matet elgen så det suste etter, så kom typen med en test... Og positiv var den
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #20 Skrevet 1. mai 2012 -kvalm når jeg la meg på kvelden. -kløende pupper. Lykke til
mrsrogaland. Skrevet 2. mai 2012 #21 Skrevet 2. mai 2012 kvalme, 1.5 mnd på vei. Litt mensmurringer. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå