Gå til innhold

hva har dere utbetalt etter skatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

24000, 100%, miljøterapeut innen barnevern. ( får igjen 24000 på skatten nå, så egentlig kunne jeg vel hatt et par tusen mer utbetalt i mnd)

Kan jeg spørre hvilken grunnutdanning du har? Jeg ønsker meg en miljøterapistilling etter permisjonen, er utdannet fysioterapeut og håper det er ønske om min kunnskap.

Jeg er sosionom. De vanligste MT-utdannelser er vel vernepleier, sosionom, barnevernspedagog og en og annen sykepleier. Men ingenting i veien for å søke som fysioterapeut:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 18000.. 80 % stilling. Barnevernkonsulent. Ræva lønn.. Kunne tjent mer i andre kommuner, men så er det denne trivselen da ;-)

Skrevet

Journalist 100 prosent 32 000 i mnd

Skrevet

Rundt 20 000,- i 88 % stilling.

Skrevet

Ca 25000 i måneden. Jobber med regnskap 100%. Er veldig fornøyd med lønnen. Har ingen utdannelse og tre års arbeidserfaring innen det. Har gått opp 150.000 i året de tre siste årene :)

Skrevet

Ca 25000, sykepleier.

Skrevet

Ca 26000. Politibetjent med 13 års ansennitet, 100 % stilling i full turnus.

Skrevet

Prosjektleder 100%: 30.000

Skrevet

alt mellom 17 og 25.000 utbetalt. Distributør 100 %

Skrevet

alt mellom 17 og 25.000 utbetalt. Distributør 100 %

men ca 5.000 av disse går jo til bensinutgifter til egen bil som blir brukt..

Skrevet

utbetalt 21000kr, 80% stilling. Ped. leder i bhg.

Skrevet

Oj... Visste at jeg var lavtlønnet men sammenlignet med dette er det jo helt enormt!

Er autorisert helsesektretær og jobber offentlig. Kun dagstilling. Har full ansiennitet (10 år).

Ved 100% får jeg utbetalt ca 16.300,-

Skrevet

20.000. 100% innen økonomi. Men er ansatt i staten da, og de betaler jo dårlig... Kunne nok fått mye mer andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...