Gå til innhold

Barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere kloke dammer her inne kan hjelpe meg? Jeg bor i utlandet og skal hjem til Norge med mine tre små i halvannen måned i sommer, mannen skal derimot ikke være med pga jobb. Er det noen som vet om barnehage eller annet hvor de to eldste på 5 og 3 år kunne vært noen timer hver dag? Blir litt kjedelig å være hjemme med mamma og baby hele dagen (samt at mammaen også kan trenge litt avlastning ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til barnehagen som er i nærheten av der dere skal og hør :) vet der vertfall går an og søke barna inn for korte perioder på sfo her vi bor, så burde kanskje gå an i barnehager også :)

Skrevet

Er nok dessverre ikke mulig å få barn inn i bhg for et slikt tidsrom:( Sjekk heller om det er andre mødre for eks i permisjon som ønsker å tjene litt i sommer??

Skrevet

I vår barnehage går det an å kjøpe enkeltdager for 200kr, men det gjelder for barn som allerede har f.eks halv plass og ønsker en ekstra dag. Da kan de få det om barnehagen har kapasitet den dagen.

Tror ikke de tar inn "fremmede" barn for enkeltdager, men det går jo an å ringe for å spørre.

Skrevet

Jeg tror at det enkelte plasser er slike møteplasser for folk med barn - litt som en åpen barnehage - men der kan du jo ikke sende dem alene, så avlasting blir det vel ikke...

Ellers er det vel kanske en mulighet å finne en person du kan stole på som kan ha turer og aktivering av barna som sommerjobb? Litt som en sommerjobbsaupair om du forstår meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...