Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Og vi har kun vært sammen i 6 mnd. Altfor tidlig? Ja, jeg synes det.. Men vet ikke hvordan jeg skal si det på en pen måte. Altså, han mener vi bør bli samboere til høsten, men tenker kanskje det er for tidlig mtp at jeg har et barn? Hva syns dere? Hvor lenge bør man vente, før det er "greit"? Er bare redd for at ting skal gå til heeelsike igjen, iallefall om vi stresser.. Og da med et barn under samme tak.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 flytt sammen du om du synes det er riktig. er ikke noe fasit svar på det, jeg flytta sammen med min samboer etter 14 dager :-= 0g han hadde barn. vært sammen i flere år vi nå
håpefull<3 Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Enig, ingen fasit på dette. vær glad for at han ønsker å bo med deg typen flyyta inn hos meg etter 4 uker, er nå forlovet og i full gang med prøvinga vært sammen 2 år. Ingen av oss hadde barn da, det forverrer nok situasjonen litt for dere. Så lenge fyren virker ok hadde jeg satset:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Enig, ingen fasit på dette. vær glad for at han ønsker å bo med deg typen flyyta inn hos meg etter 4 uker, er nå forlovet og i full gang med prøvinga vært sammen 2 år. Ingen av oss hadde barn da, det forverrer nok situasjonen litt for dere. Så lenge fyren virker ok hadde jeg satset:) Vær glad for at ha ønske rå bo med meg.. Høres jeg ut som en Så fæl person? Ja, han er jo okei han selvfølgelig. Men jeg synes egentlig ganske mange alenemødre haster inn i nye samboerskap etter endt forhold med barnets far. Av folk jeg kjenner, har to unge damer jeg kjenner flyttet inn med typene sine etter to knappe mnd, og begge damene har barn fra før ( Men ingen av mennene deres). De har bare kastet alt de har i hendene, flyttet inn med mennene, og lar ungene deres kalle mannfolka for pappa.. Men de har ingen fedre som stiller opp for barna, kanskje derfor. Jeg og datteren min bor alene atm, og planlegger å flytte inn i ny og større leilighet til høsten mens jeg enda studerer, skaffe oss bil ( Har vært bil-løs ett år nå) også har vi det egentlig ganske bra enn sålenge. Men jeg bryr meg om kjæresten min da! Bare stresser ikke like mye som han.. Det er i mine øyne et stort steg fra å ha litt frihet og alenetid for seg selv om man er kjærster, til å se hverandre hele tiden som samboere, forutenom når man er på jobb og skole.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg syns det er for tidlig! Den eneste grunnen til det er at jeg gjorde det selv og sitter nå her 2 år etter å angrer! Jeg sa til han at jeg syns det var for tidlig, men jeg ga etter etterhvert. Nå får jeg ikke til å si i fra om at jeg ikke syns vi passer så godt sammen! Så om du syns det er tidlig så burde du bare si det rett ut så du slipper å angre sånn som jeg gjør! Om han elsker deg og vil at dere skal ha et forhold så lar han deg få den tiden du trenger på å bli klar!
håpefull<3 Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 hahahaha, nei mener bare at mange gutter ikke vurderer å flytte inn med dama på lang lang tid, så jeg ville bare vært glad eksen ville absolutt ikke flytte inn sammen, var sammen 1,5 år. samboer ville flytte inn etter bare 2 uker, og vi anger ikke men som sagt hadde vi ikke barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Ville kanskje heller ikke nølt som barnløs, for hva han man å tape om ting skulle gå galt tidlig etter man har flytta inn sammen? Da er det jo "bare" å flytte ut og that's it.Tyngre med barn, det å bli alenemor uten samboer igjen, og hele pakka..skal vi bo sammen må jeg ut i jobb igjen, og kan ikke studere siden det ikke vil lønne seg økonomisk, og da må jeg igjen finne en jobb som er tilpasset barnehagetidene, og da må jo han evt trø til.. Må nok tenke godt over det her, men vet innerst inne at det er lurt å vente til man kjenner hverandre veldig godt. Vil bare vite 100% riktig at han er den rette, og gjerne også om han er den personen jeg vil tilbringe livet mitt med Når jeg ble alene visste jeg fra første stund at den neste samboer burde være den jeg vil ha barn og etablere meg fast med. Og det er altfor tidlig å vite etter 6 mnd. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå