Gå til innhold

Tror jeg hører til her


Connie86

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig testet positivt:D Er 5+5 i dag. Ut fra mine beregninger så har jeg termin 3 januar men har alltid hatt ekstremt ustabil syklus så er litt usikker. Får se hva legen sier når den tid kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Jeg er også førstegangsprøver, blir så spennende. Har du begynt å bli kvalm eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt uvell de siste 2 ukene, vært litt svimmel og sånn men absolutt ikke kvalm. Håper virkelig kvalmen holder seg unna. Men jeg har vært veldig mye trøtt og sliten. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker bare at jeg blir sulten oftere enn før. Ikke kvalm enda. Svimmel ja, det har jeg ikke tenkt på. Men det svartner ofte når jeg reiser meg nå. Sånn har jeg ikke hatt det før. Kanskje det er enda en bivirkning. Også er jeg mer irritabel, spesielt ovenfor samboer. Stakkars mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Her kommer jeg også! Testet positivt både på RFSU og CB plus i dag... Kan fortsatt ikke tro det, og kommer til å teste i morgen også.... Men enn så lenge, så kommer jeg stille inn hit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Velkommen minimicro!!!!! Så godt at vi blir flere fra IKM uke 18 her :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det er helt uvirkelig.... men hva nå? når skal jeg ta kontakt med lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Jeg har tatt kontakt allerede, skal til lege 23 mai. Syns tida går så sakte....gleder meg til jeg kommer til uke 12...og jeg både gruer og gleder meg til første kontroll som er med ul, sånn at jeg kan være sikker på at alt er i orden med lille spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...