Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Og det er ihvertfall 1 uke til jeg skal ha mens nå, men idag begynte jeg å blø..skal jeg bare fortsette på p-pille brettet? Og er det vanlig og begynne å blø før, da enhar hoppa over?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 autocorrect? Tenkte på overskriften.. Hoppe du over en pille eller flere? Det er vanlig å begynne å blø etter å hoppet over noen piller hvertfall, du har nok klusset til systemet litt. Om du skal fortsette med pillebrettet, det må du nesten lese om i pakningsvedlegget som følger med
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Ja, tror det er vanlig å begynne å blø tidligere om du har hoppa over en mens. Jeg ville slutta nå, så begynt på nytt brett når du er ferdig å blø. Du slutter nok ikke å blø nå uansett..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Haha, ja. Jeg hoppa rett på nytt brett den 12. Og har igjen 2 piller nå, før jeg egentlig skulle hatt mensen igjen.. skal jeg hoppe rett på sukkerpillene nå, eller ta de 2 siste og?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Haha, ja. Jeg hoppa rett på nytt brett den 12. Og har igjen 2 piller nå, før jeg egentlig skulle hatt mensen igjen.. skal jeg hoppe rett på sukkerpillene nå, eller ta de 2 siste og? Det er jammen ikke rart at folk blir gravide på pilla når de surrer sånn! Selv om du blør skal du selvfølgelig ta de to siste pillene før du begynner på sukkerpillene. Du trenger alle pillene for å være sikret mot eventuell eggløsning. Jeg hoppet ogte over mensen i flere mnd. av gangen og kunne blø litt på kryss og tvers av det som var normalt. Det går seg nok til igjen, men ta for all del de siste pillene også da ellers så kan du få en ny blødning senere som resultat av en faktisk eggløsning, eller i verste fall risikere å bli gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå