Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 ....gud, så tragisk. http://www.bt.no/sport/Alexander-Dale-Oen-er-dod-2696484.html#.T5_AEKs9Wuw
Eeniemeenie Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Leste også det!! Stakkars familien og kjæresten hans.. Han ble jo ikke gammel heller, så utrolig meningsløst.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig tragisk! Sitter her og griner jeg.. så ung.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Fryktelig leit, unge, fine mannen.. Føler med familie og venner..
Musemorbr / Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Uff. Grusomt når unge dør. Føler med de pårørende.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Ja det er grusomt når så unge mennesker dør Kjempetrist
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Ja leste det nettopp, og ble rett og slett sjokket. All medfølelse til hans nærmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå