Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hvordan er de i størrelsen? Store? Små, eller som forventet? Tenker på str 25-26-27.
Gjøkeredet③ Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 De er ganske normale i str som støvler generelt vil jeg si. Men kanskje litt smale..
År og dag Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Prøvde på mitt barn, som har tynne legger, men kjøpte ikke fordi de var såpass smale at de ble vanskelig å kle på (og ikke minst av) selv.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Takk for nyttig info Da må jeg revurdere om jeg skal kjøpe dem, heller velge et annet merke. HI
Iselilja Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Mine barn har helt normale legger tror jeg (slanke, helt normale gutter. Eldste er 20 kg og 124 cm, yngste 18 kg og 117 cm). Ingen problemer her. Barna liker støvlene godt. De er lette og myke og bedre å gå i enn andre støvler de har hatt.
3 er nok! Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Synes de er små i størrelsen. Jenta vår bruker str 22 i tretorn og viking, men 23 i hunter. Kjenner voksne som også går opp en str i hunter. Jeg er mest fornøyd med tretorn sine gummistøvler selvom de er litt tyngre enn andre støvler. De sitter veldig godt på foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå