Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Ser det er flere venner på facebook som skriver gratulerer med dagen alle sammen i dag... Er det noe å gratulere for i dag da?? Trodde det var 17.mai man skrev slik jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Du vet kanskje ikke hva vi markerer i dag? Bare enda en fridag for deg?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Det er arbeidernes dag. Det er en dag som historisk sett har gitt oss mange rettigheter, og satt fokus på viktige ting som folk tar som en selvfølge i dag.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Skjønner jo det med at folk sier ha en fin feiring... Men ikke det med å si gratulerer med dagen-biten... og nei, ikke enda en fridag nei... jobber i helsevesenet... Hadde jeg ikke jobbet så hadde ikke morra di blitt stelt med.. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Skjønner jo det med at folk sier ha en fin feiring... Men ikke det med å si gratulerer med dagen-biten... og nei, ikke enda en fridag nei... jobber i helsevesenet... Hadde jeg ikke jobbet så hadde ikke morra di blitt stelt med.. HI Du trenger ikke stelle henne hun jobber selv i helsevesenet Kanskje hun må stelle deg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg heller ser ikke poenget med gratulerer delen, god feiring ol er jo toppers, men gratulerer? Aldri forstått meg på det (Og nei, sov ikke i historietimene, eneste faget foruten formgivningsfaget og heimkunskap jeg hadde 5-6 i)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 1. mai er vel en internasjonal sosialistisk dag, mtp hvordan de feirer i Moskva. Men Høyre, Venstre, KrF og de andre var vel ikke så glade for at denne dagen ble helligdag i Norge? Ble den kanskje helligdag i Gerhardsens periode?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 1. mai er vel en internasjonal sosialistisk dag, mtp hvordan de feirer i Moskva. Men Høyre, Venstre, KrF og de andre var vel ikke så glade for at denne dagen ble helligdag i Norge? Ble den kanskje helligdag i Gerhardsens periode? Det er sikkert rett. Det var i alle fall i 1947 det ble vedtatt som offisiell høytidsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå