Gå til innhold

Er det noen som har begynt å tenke på navn?


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det er veldig tidlig enda. Men her har vi endelig blitt enig etter å ha diskutert de siste ukene. Jeg har en Vilde eller en Marcus i magen. Noen flere som allerede har funne navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leker oss med navn, men blir mest å utelukke det som ikke er aktuelt :) Pene navn dere har funnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har navn klart vi ja. Mista for en uke siden. bare og prøve igjenn. Slipper å tenke på flere navn iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet var klart før lillegull var på plass i magen:-) blir oppatklalling av enten mormor eller oldefar til sambo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt om hva vi synes er fint men ikke blitt enig om noe.. Tror det blir lettere når man vet om det er en gutt eller jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mer der at november er uendelig lenge til og vi har et hav av tid! Typisk oss å tro det helt til vi plutselig er der egentlig...men vi har fortsatt 6mnd igjen,så vi har ikke tenkt noe særlig.(bortsett fra et jentenavn jeg har tenkt på i mange,mange år..;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med termin i november har vi god tid, men jentenavnet er allerede klart. Navnet er Eva, og barnet blir da oppkalt etter ei gammel dame som jeg var svært glad i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på navn siden jeg var 10 år sikkert. Og da er det jo typisk at jeg og sambo har vidt forskjellig smak. Eneste navnet begge liker er Annabel. Så da får vi inderlig håpe det blir en jente. Guttenavn er jeg helt stuck på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har i alle fall jentenavn klar. Det er det samme som om forrige gang, da ble det gutt. Men guttenavn føler jeg meg ganske grønn på. Har et navn, og en bestemt måte å uttale det på, men vet at "alle" kommer til å si det feil.......... Og måten alle andre vil si navnet på er uaktuelt - det er direkte stygt. Så vi arbeider med guttenavn........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...