Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Her er det veldig varmt ute, så i går fikk de gå i shorts. detvar faktisk ubehagelig å sitte med bukse i sola så tenkte det var varmt nok;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Nei men de har fått gå uten dress noen dager hehe Kommer vel an på hvor i landet en bor. Idag har vi 13-14 grader foreløpig. Jeg ser at andre også går uten jakke og i joggesko, derfor sendte jeg mine også ut i det.
Serepta Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Nei. Men det har ikke vært mer enn 16 grader enda, og kald vind så det har ikke vært et tema. Men de har gått i t skjorte da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Her er det varmt og vindstille. De eldste er i aktivitet hele tiden, spiller fotball, hopper og styrer på. Store forskjeller her i landet ja! hi.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Her veksler det mellom ulltøy den ene dagen og shorts den neste. På søndag var vi på stranda og badet. I går gikk vi med ullundertøy. Bor rett utenfor Oslo.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Jeg bor på sørlandet, og idag er første dagen med sol og litt varme (13-15grader) Syns det er litt tidlig md shorts, men han får slippe strømpebukser og jakke idag.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Nei, ikke her i Bergen i hvertfall. Er riktig nok 14-15 grader i skyggen og strålende sol, men det er iskald nordavind, så her må barna gå med bukse og genser. De slipper jakke da. Jeg har veldig varme barn som blir fort svett, men tenker at med de kalde vindgufsene som kommer innimellom ville det være uforsvarlig av meg å slippe dem ut i sommertøy selv om de sier at de er varme.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Her ble det shorts i dag Bor i Oslo
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Nå er min bare 6 mnd., men hadde hun vært eldre hadde hun fått gå i shorts idag. Går selv i shorts og singlet idag og naboene går rundt i bikinitopper og bare overkropper (synd det ikke er mye å se på )Bor i Østfold
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 De går i piratbukser og t-skjorte. Men de må ha noe i halsen, er så lett å få vondt i halsen om dagen så de må ha noe i halsen. Hun ene hadde tatt av seg her en dag, og hun ligger og ynker seg i senga nå for hun har vondt i halsen. (også er det ekstra kjedelig siden vi ikke syns noe synd på henne. Hun er 11år og det siste vi sa til henen før hun gikk ut var at hun skulle ha noe i halsen hele tiden. Så når hun var så dum og tok det av og fikk vondt så syns vi ikke synd på henne. bare vondt, ikke noe halsbetennelse eller slikt)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 4 grader og sludd i Bodø i går kveld, så tror vi venter bittelitt til faktisk...
petite fleur Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Her er det -1 og sludd, så den shortsen sitter langt inne, for å si det sånn..... Snufs.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Her har ungene gått i bukse og tynn genser. 17 grader i skyggen her, bot i Bergen, men er litt kald vind innimellom. Håper dette varer, er jo så deilig å kunne være ute hele dagen og kose oss:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 La meg si det sånn: i barnehagen i går hadde han på seg ull longs, ulltrøye, boblebukse, boblejakke og regnbukse. Så nei, shortsen må nok vente!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #17 Skrevet 1. mai 2012 La meg si det sånn: i barnehagen i går hadde han på seg ull longs, ulltrøye, boblebukse, boblejakke og regnbukse. Så nei, shortsen må nok vente! Eh....tør jeg spørre hvor i landet du bor?
Gjest vinterbrud Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Nei,vi har såvidt sluttet med ullstillongs her oppe.å gå med shorts er for kaldt ennå.
PeppaPig Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 her er det 30 grader så vi har gått i shorts siden mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå