Gå til innhold

kinesisk fødselskart...denne stemmer på begge mine barn..link:)


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, vet ikke om jeg tror helt på sånt, det er jo uansett 50% sjanse for å få rett. Men jeg måtte selvfølgelig prøve. Den sier at jeg skal få jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg prøvde den sist jeg gikk gravid, og da viste den gutt, men jeg fikk jente, nå viste den også gutt, så dette er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. la inn de to barna jeg har og fikk gutt og det stemmer, nå er jeg gravid og får jente opp.. åååh.. håper det, har så stor følelse at det kan være jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får opp gutt nå.Og jente stemtepå de 2 andre jeg har så det blir sspennende å se i uke 18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var visst ikke denne jeg prøvde sist, denne viste faktisk jente denne gangen.. så kanskje jeg får en gutt da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ondt ment, men eg klarer ofte å gitte riktig farge før eg snur kort i kortstokken.rekorden e 5 riktige etterhverandre:-) ja, eg vet det er spennende å spekulere..det blir det mye av på meg denne gang..tror ikke vi skal vite kjønn denne gangen....troor eg.klarte d første gangen, men ikke 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morro med slike ting :)

Jeg prøvde å se om det stemte med mine 3 barn og det gjorde det på alle sammen :) Fikk opp jente nå, så blir jo spennende å se etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn fra 3.trimester... Måtte teste for moro skyld, jeg vet at jeg får ei jente ;) Testen viste gutt på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jente på spiren, og jente på mine to barn.

...og det stemmer ikke helt da jeg har en av hver fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det skulle begge mine vært gutter, men her ventes jente nr 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stemmer hvertfall ikke på meg! Mine to gutter skulle ifølge denne vært to små jenter ;-) Den sier at jeg venter en gutt denne gangen, så da får jeg kanskje en jente da?

He he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...