Gå til innhold

Gratulerer med dagen, kamerater!


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Seieren følger våre faner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så samles vi på valen,

Gjest sug lut
Skrevet

og opp alle jordens bundne treller.

Forøvrig er flagget heist, og max happy med å bo et sted hvor 1. mai er en dag da flagga står like tett som på¨nasjonaldagen.

Skrevet

Det er kult! 1. mai bør feires.

Skrevet

Jeg er mer på "...opp I som sulten knuget har..." Så jeg har heist flagget og satt en bolledeig.

Gjest overlord
Skrevet

Jeg har et aldri så lite problem med uttrykket "kamerater".

 

Sånn bortsett fra det anser jeg meg selv for å være en relativt hederlig sosialdekokrat!

 

Til lykke med dagen!

Skrevet

Har hengt ut flagg, men tog og faner har jeg droppet de siste åra. Her går det i hjemmekos med barna og pludring i hagen. 1.mai er en dag som skal nytes på akkurat den måten man selv ønsker, og det er akkurat det jeg har gjort.

 

Gratulerer med dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...