Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 og opp alle jordens bundne treller. Forøvrig er flagget heist, og max happy med å bo et sted hvor 1. mai er en dag da flagga står like tett som på¨nasjonaldagen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Det er kult! 1. mai bør feires.
Himmel og hav Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Jeg er mer på "...opp I som sulten knuget har..." Så jeg har heist flagget og satt en bolledeig.
Gjest overlord Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har et aldri så lite problem med uttrykket "kamerater". Sånn bortsett fra det anser jeg meg selv for å være en relativt hederlig sosialdekokrat! Til lykke med dagen!
Studine mevik Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Har hengt ut flagg, men tog og faner har jeg droppet de siste åra. Her går det i hjemmekos med barna og pludring i hagen. 1.mai er en dag som skal nytes på akkurat den måten man selv ønsker, og det er akkurat det jeg har gjort. Gratulerer med dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå