Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 For 10 år siden så jobbet jeg på et barnehjem i Thailand. Jeg jobbet på spebarnsavd hvor det var 60 spebarn fra 1 uke gammel til ca 2 år. Vi var 3 voksene. Disse barna hadde ingen leker og lå mesteparten av tiden sin i sengene sine Dette barnehjemmet er et av Thailands beste og barna har det mye bedre der enn et liv i fattigdom/bo på gata. Dette barnehjemmet drives for det meste av donasjoner og frivillig hjelp.De får lite støtte av staten. Nå skal jeg ned dit i okt og i den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle ta med noen leker. Tenkte da på på duplo lego,togbaner, dukker og biler. Jeg har dessverre ikke råd til å gå ut å kjøpe dette selv, derfor lurte jeg på om noen av dere kunne tenke dere å donere bort noen leker som jeg kunne tatt med ned til de.? Dette er et barnehjem med barn fra 0 til ca 18 år og jeg tenkte at lekene skulle gå til 3-6 åringene. Legger ved en link om barnehjemmet. http://thepattayaorphanage.org/about_us.php Send meg en pm om du er interessert
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg prøver, men fikk ikke til... Pokkers smartphone
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2012 Har sendt deg pm Pashla:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå