Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Så gjennomført jævlig og trist OBS! Sterk historie: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10057513
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Ligger ute her fra før da men, ja, dette er totalt grusomt
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Ligger ute her fra før da men, ja, dette er totalt grusomt Åhh, har ikke sett det. Har ikke vært her før i dag. Stakkars gutt HI
2 hjertegull :) Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Fatter ikke at det går an! Jeg blir rysta langt inni sjela hver gang jeg leser noe slikt... Jeg vil bare gråte!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Bare overskriften gjør meg dårlig så jeg velger å ikke lese linken! Var på gråten første gangen jeg leste om Christoffer. Jeg blir rett å slett fysisk dårlig av å lese sånne historier! Hva i all verden er det som foregår i hodet til sånne mennesker?! Jeg kjenner jeg blir så sint!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Herregud skulle aldri ha lest hva de gjorde mot den stakkars lille gutten. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på slike mennesker? Det må jo være noe alvorlig i veien med de..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå