Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 jeg har gått på p-piller i 4 måneder. og har ikke hatt noen blødninger, men i dag har jeg hatt litt og litt i går. jeg er litt redd for at det er festeblødninger eller noe? siden jeg ikke har hatt det tidligere. hvordan var det for deg?
anonym91 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 blei gravid etter eg glemte ett par pillere.. hadde normal mensen når eg brukte ppiller så når eg blei gravid så bare uteblei mensen. har aldri hatt noe festeblødninger
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 jeg ble gravid selvom jeg tok dem hver dag, men tok de ikke på samme tidpunkt heller så kan jo være derfor:P søstra mi ble gravid på samme merket, men enten så er vi like rotete med klokkeslett eller så er vi fruktbare kanskje? jeg skjønte jeg var gravid når jeg begynte å blø når jeg hoppa over mensen. (+kvalmen da). du får ta en test på onsdag hvis du er usikker, er vel eneste måten å være sikker?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 jeg ble gravid selvom jeg tok dem hver dag, men tok de ikke på samme tidpunkt heller så kan jo være derfor:P søstra mi ble gravid på samme merket, men enten så er vi like rotete med klokkeslett eller så er vi fruktbare kanskje? jeg skjønte jeg var gravid når jeg begynte å blø når jeg hoppa over mensen. (+kvalmen da). du får ta en test på onsdag hvis du er usikker, er vel eneste måten å være sikker? ja, jeg må nesten det. det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå