Gå til innhold

noen som har hørt/prøvd ayuascha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen har prøvd dette? har selv lyst til å prøve den.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Eh...jaja, hver sin lyst...

Skrevet

Hehe, ja, og nei, det er ikke å anbefale! ;)

Skrevet

hver sin lyst? hva mener du? :) vet du hva det er for noe? Smaker jo helt forferdelig, men er et slags medikament i en åndelig healing prosess. så vidt jeg vet..

Skrevet

Hehe, ja, og nei, det er ikke å anbefale! ;)

vil du utdype din opplevelse med det? har hørt at det er ikke bare å ta den. Du må ha satt deg inn i hva det er, slik at du vet hva du går til. uten forkunnskaper får man lite utbytte av den..og heller en dårlig erfaring.

Skrevet

Måtte google.. Hvorfor i all verden vil du prøve det ?

Skrevet

Jeg prøvde det på reise, og kan ikke si at jeg havna så veldig i transe. Ble bare rusa og dessuten sinnsykt dårlig etterpå.

Det er et rusmiddel som mye annet. Ikke heldig ved hyppig bruk, for å si den sånn.

Skrevet

Måtte google.. Hvorfor i all verden vil du prøve det ?

så nettopp et program om det på National, også har jeg hørt endel om det. noen jeg kjenner har prøvd. Men jeg er blitt fortalt at man må psykisk være klar for en slik opplevelse. Man får visst kraftige hallusinasjoner osv..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så litt om det på tv i dag, herremin hva folk gjør for å dope seg «lovlig»...

Skrevet

Jeg prøvde det på reise, og kan ikke si at jeg havna så veldig i transe. Ble bare rusa og dessuten sinnsykt dårlig etterpå.

Det er et rusmiddel som mye annet. Ikke heldig ved hyppig bruk, for å si den sånn.

JA man blir veldig dårlig av den. Oppkast er veldig typisk. Tror da ikke noen er avhg av ayuascha? :) Det er mange "rusmidler" som er undervurdert eller svarmalt.. eks LSD.

Skrevet

Så litt om det på tv i dag, herremin hva folk gjør for å dope seg «lovlig»...

du virker nedlatende ovenfor andres dømmekraft når du sier noe slikt. Så du det samme som meg, på National? Så du voksne mannen med diagnosen Horton disease(something like that)? Oppegående kar med familie og barn. Ekstreme hodepiner, vurderte selvmord. Eneste som har hjulpet han er faktisk LSD. Det gjør at han klarer å fungere normalt.

En annen heroin avhengig, helt ute på kjøret. Prøver ibogain (LSD), eneste som har fungert for han. Han ble rusfri etter å ha tatt det.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, jeg har sett det programmet tidligere også. Det er stor forskjell på folk som drikker dette for å teste det, og han som bruker sopp for å overleve en hodepine som varer livet ut. Førstnevnte er meg litt nedlatende mot ja, relativt friske mennesker som flørter med rus under påskudd av.åndelig vekst, og utsetter seg for varige psykiske skader. Har jobbet med slike skader. allfader.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har jobbet med pasienter som har fått livene ødelagt av slike skader, skulle det stå.

Skrevet

Ja, jeg har sett det programmet tidligere også. Det er stor forskjell på folk som drikker dette for å teste det, og han som bruker sopp for å overleve en hodepine som varer livet ut. Førstnevnte er meg litt nedlatende mot ja, relativt friske mennesker som flørter med rus under påskudd av.åndelig vekst, og utsetter seg for varige psykiske skader. Har jobbet med slike skader. allfader.

Du er ikke i en rett til å være litt nedlatende engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...