Gå til innhold

Bruker dere ofte glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri prøvd dette, men nå er jeg så lei av knusktørr skjede pga graviditeten at jeg har lyst å prøve:) påføres det på penis? Eller gnir dere inn vagina med det?

Hilsen amatøøøøør:)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Brukes konstant etter fødsel, føles knusktørt der nede..

Her påføres det vagina hvertfall, pleier å påføre det som en del av forspillet, så blir det ikke sånn "bare vent litt, må finne glidemiddelet bare" kleint ;)

Skrevet

Ja, vi bruker det en del. "Pjur woman" Heter det.

Fikk p-stav etter graviditeten, her er det knusk tørt!

Bruker det også som en del av forspillet, litt på meg å litt på han ;)

Skrevet

Bruker det hver gang. Gikk fra kliss bløt til knusk tørr i første svangerskap og ser ikke ut som deg går tilbake. Vært slik i 7 år nå.

Gnir inn noen dråper på meg.

Fungerer som bare det :)

Skrevet

Brukes hver gang! Blir mer behagelig på den måten;-)

Vi tar litt på meg og på tuppen hos han! Bruker aco sin fra apoteket! Har prøvd andre, men reagerte allergisk på de..

Absolutt verdt å prøve:-)

Skrevet

Nei, her har vi ikke behov for det ;) Alltid klissvåt, så om vi har glidemiddel i tillegg så sklir han bare ut hele tiden, og ingen av oss kjenner noe som helst :P Men vi bruker det noen ganger hvis vi bare skal "kose" uten å faktisk ha sex, og da påfører vi det på både penis og på meg ;)

Skrevet

ja. så lenge jeg bruker prevasjon så må jeg det. ellers er det alt for tørt.

veldig fint egentlig, for noen ganger så henter jeg glidekremen og sier til han "vil du kos med oss" og sånt. det har blitt litt humor i det... hehe

Skrevet

Ja har brukt det sånn rett etter mensen og rett før, når det er knusktørt. Men etter at jeg prøvde lactacyd sin og det brant og svei som et helvete der nede såååå.... Frister ikke liksom... Snakker om avtenning.. :((

Skrevet

Jepp! Noe som er digg+glidemiddel=noe som er diggere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...