Gå til innhold

Flere som går å venter......Skravletråd........


piafranord

Anbefalte innlegg

Her kom El fornemmelsene idag, så da tipper jeg at jeg har en positiv EL test om en dag eller to. Så da er straks forsøk nr 3 på trappene her. Er utrolig SPENT.

 

Lykke til piafranord! Håper dette er mnd for oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da ligger vi ca likt i løypa :) Føler liksom nå at nå bøør det klaffe snart.. Vet jo at det ikke fungerer sånn, men jeg vil så veldig gjerne at det skal klaffe på 3, og IHVERTFALL 4 forsøk.. Vil være en del av den statistikken som sier at de på min alder trenger 3-4 forsøk.. ;) Men,satser på at alle gode ting er tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på Stork i danmark. Så blir nok en liten reise på oss i helgen ;) Håper dette er siste gangen vi trenger å dra dit på en stund :P Er jo kjempehyggelig der, men kan godt vente ett par år til neste gang vi skal dit igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, blir jo en ganske lang reisevei for deg også. Masse lykke til til deg også! Håper vi kan gi hverandre en positiv beskjed om noen uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere som har forsøk i helgen, måtte dette forsøket være det som klaffer!

Her er jeg en uke inn i andre forsøk, har endel symptomer og er litt fortvilet over det! Hadde det forrige gang og, og ble blendahvite tester da!

Noen som vet om menopur og ovitrelle sitter lenge i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovitrelle kan sitte i lenge, ca 10-14 dager er min erfaring. Når har du IKM?

 

Testedag 21.9! Da kan det jo kanskje være ovitrellen som spiller meg et puss i jakten på symptomer. Ømme pupper og kvalme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil tiden vise. Hadde jo vært det aller beste, vanskelig å ikke jakte symptomer når de er så tydelige. Håpe håpe håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå på tur til Oslo, er på dag 10. Har tatt litt Puregon og skal nå inn til kontroll. Jeg velger å være i Oslo helt til etter insiminering denne gangen.

Makuahines, da krysser vi fingrer for at det er positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i oslo piafranord!! :) Hvilken syklusdag pleier du å ha eggløsning?

 

Ja, nå krysser vi alt vi har! :) Tok scanning før forsøket, for første gang igår, så det var litt betryggende å se. Var to omtrent like store follikler som var ganske så bristeklare, så håper at vi traff på timingen ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg var så dum at jeg gikk på en testesmell nå i kveld :(

Og den var jo selvfølgelig blendahvit!!!

Får holde håpet oppe litt til, har ikke testdag før fredag, og har fortsatt noe kvalme og ømme pupper. Og kanskje teste på morgenen også istedenfor langt på kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg var så dum at jeg gikk på en testesmell nå i kveld :( Og den var jo selvfølgelig blendahvit!!! Får holde håpet oppe litt til, har ikke testdag før fredag, og har fortsatt noe kvalme og ømme pupper. Og kanskje teste på morgenen også istedenfor langt på kveld.

 

Den testen trenger jo ikke bety noe da! :) Har lært meg at jeg skal kun teste på selve testedagen, første gangen testet jeg 3 ganger, så ble liksom 3 skuffelser isteden for "bare" 1.. Håper virkelig du får positiv test imorgen! :)

 

11-12 dager til jeg skal teste! Enda mer spent denne gang enn de 2 forrige forsøkene.

Endret av Makuahines
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å teste mer her, fikk mensen igjen idag og da er løpet kjørt! Så utrolig kjedelig altså! Skjønner godt at man blir sliten og frustrert av å holde på med dette i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å teste mer her, fikk mensen igjen idag og da er løpet kjørt! Så utrolig kjedelig altså! Skjønner godt at man blir sliten og frustrert av å holde på med dette i lang tid.

 

 

Så utrolig dumt :( Jeg skjønner VELDIG godt at man blir sliten og frustert av å holde på med dette i lang tid ja.. jeg er utålmodig Nå jeg, selvom jeg "bare" venter på å få vite resultatet av mitt 3 forsøk. Men, Må man, så blir man vel sterk og klarer det utrolige i dette her også.. Beundrer de som klarer å holde motet oppe i mange mnd og år.

 

Blir det forsøk på dere i oktober eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare vært andre forsøk, så er jo altfor tidlig å bli utålmodig, men det er jeg! Vet ikke om det blir i oktober, håper på forsøk i naturlig syklus på RH, men kommer jo ann på om det er plass. Vi lurer på å hive oss rundt på forsøk på ivf-klinikken eller Danmark, men spørs vel også om det er litt knapt med tid. Syns å vente tre mnd på neste forsøk er for lenge, så noe må vi finne på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får til forsøk snart, sånn at ventetiden ikke blir altfor lang! Og at neste forsøk sitter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i Oslo og venter og venter på eggløsningen.

I de 2 andre forsøkene hadde jeg EL på dag 17/18. I morgen er jeg på dag 15 og skal inn til UL på ivf klinikken for å titte litt.

Går enda på litt Puregon.

 

Er igrunn litt kjedelig å være her sør og bare vente og vente.... :) men hva gjør man ikke i drømmen og håpet om å få en baby :)

 

Kone og kone: så synd men legg det bak dere og se fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i Oslo og venter og venter på eggløsningen.

I de 2 andre forsøkene hadde jeg EL på dag 17/18. I morgen er jeg på dag 15 og skal inn til UL på ivf klinikken for å titte litt.

Går enda på litt Puregon.

 

Er igrunn litt kjedelig å være her sør og bare vente og vente.... :) men hva gjør man ikke i drømmen og håpet om å få en baby :)

 

Kone og kone: så synd men legg det bak dere og se fremover :)

 

 

 

Nærmer seg snart el på deg da, spennende!!

 

Jeg Opplevde idag noe som mulig kan være festeblødning, så da får man jo enda større forhåpninger :)aldri opplevd før, men tør jo ikke tro noe heller... men prøver å holde hodet kaldt og klare å vente med å teste ca en uke til :)

Endret av Makuahines
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i Oslo og venter og venter på eggløsningen.

I de 2 andre forsøkene hadde jeg EL på dag 17/18. I morgen er jeg på dag 15 og skal inn til UL på ivf klinikken for å titte litt.

Går enda på litt Puregon.

 

Er igrunn litt kjedelig å være her sør og bare vente og vente.... :) men hva gjør man ikke i drømmen og håpet om å få en baby :)

 

Kone og kone: så synd men legg det bak dere og se fremover :)

 

 

 

Nærmer seg snart el på deg da, spennende!!

 

Jeg Opplevde idag noe som mulig kan være festeblødning, så da får man jo enda større forhåpninger :)aldri opplevd før, men tør jo ikke tro noe heller... men prøver å holde hodet kaldt og klare å vente med å teste ca en uke til :)

 

EL i at, jippi :) så da blir det insiminering i dag :);) glad ja ;) ;)

 

Fortell mere, hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!!!! Krysser fingrene for deg. Da begynner snart de SPENNENDE 14 dagene for deg også :)

 

Fikk en blodflekk på dopapiret på kvelden 5dpo, og utifra hva jeg har lest på nettet kan det være festeblødning. Aldri opplevd noe sånt før jeg, og kan ikke skjønne noen annen grunn til at man skal få det på 5dpo.. så håper så inderlig at det var det!!

 

Idag er jeg 8dpo, og synes jeg merker litt ting i magen.. men vet jo ikke om det bare er noe annet.. om 5 dager så VET jeg ihvertfall :) Gleder meg til å finne ut hvordan det har gått!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...