Gå til innhold

Lurte på noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei vennine som handla på finn.no og vart lurt for 550 kr. Kjøpte brukt klede + frakt i prisen.Bet på forskudd. Men fikk aldri noe igjen vedr Politi anmeldelse.

Det finnes fleire måte og lure folk på.

Det jeg lurer på er det noen i det heile tatt som har fått igjen ved slike saker?

Gjør Politie noe i det heile tatt ?

Eller saken henlakt som vanligt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vet ikke jeg! Neppe så mye å hente med mindre mange anmelder samme personer.

Neste gang får du tipse veninna di om å bruke en tredjepartsløsning på kjøp på finn.no. Det er anbefalt.. Sikrere! Har brukt dem selv, det er et lite gebyr men det er jo verdt det om varen ikke kommer.. Evt får jeg ofte en person som bor på det stedet varen selges, til å stikke innom og kjøpe for meg :)

Skrevet

jeg vil tro den blir henlagt..jeg ble for noen år tilbake svindlet...jeg hadde bestillt nytt bankkort som skulle komme i posten,men det kom aldri og etter dette begynte jeg å få regninger på flere tusen fra forskjellige nettbutikker som ellos osv..da har noen brukt min identitet,adresse og personnr. til å få kreditt flere steder..men brukte en annen leveringsadr på det de bestillte,så jeg fikk kun regningene..trasig..

jeg anmeldte saken,men den ble bare henlagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...