Gå til innhold

Hva er EGENTLIG våkenetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva menes egentlig med begrepet våkenetter? Er man våken med baby hele natta? Våken med baby deler av natta? Hva legger dere i begrepet, har inntrykk av at det er veldig forskjell fra person til person!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på hvem du prater med.. for meg må det gå noen timer av nattesøvnen før eg klager.. ikkje bare barn som vokner og sovner gjenn med en gang

Skrevet

babyen min sover ca 4 timer fra 12 på kvelden til 9 på morgenen. Det vil si at jeg også sover ca 4 timer tilsammen. For meg er dette helt vanlig, mens andre synes dette høres utrolig slitsomt ut.

Skrevet

Jeg vil mene våkenetter er netter der barna er våken eller har økedøgn oftere enn hver 2 time om natta.

ellers er en eller to turer opp om "natta" som er 24-06, helt vanlig syns jeg for beibier 0-3mnd.

Men barn er forskjellige, og vi voksne også :-D

Skrevet

Jeg vil si at våkenetter er netter hvor du sover lik null. Vi har to barn og kan si at vi aldri har hatt det jeg vil definere som våkenetter, men har hatt mange netter med ned mot 2 timer søvn tilsammen. Den eldste hos oss er falsk kruppunge, og når hun er dårlig sover jeg lik null, men slik er nå livet med barn. Deilig med minsten som ennå ikke har hatt noe antydning til slikt (eldset begynte med falsk krupp 3 mnd gammel og er nå 4,5 år og sliter i perioder enda)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...