Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Deres erfaringer og tanker om hverdagen? Nå bor vi i en 73kvm stor leilighet + vi har ca 20kvm vinterhage. Vi er kun tre stk, men jeg føler leiligheten kryper mot meg til tross for at vi prøver å ha det bra ryddig og er flinke til å kaste ut ting... Men nå når vi har en gutt på 1,5år, savner jeg en liten hageflekk, en garasje og sånne ting. Bare litt større plass.. Men det er jo så dyrt å bo i byen.. og vi blir ikke enige om å flytte..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Vi bodde i en 75 kvm stor leilighet da vi fikk barn, men det var en tomannsbolig med hage da. Vi bodde der til andre barnet var nesten 1 år, men siden det var en dårlig planløsning med to små soverom og et bittelite bad var det uaktuelt å fortsette bo der. Vi kjøpte hus med nesten 2 mål tomt og god plass både ute og inne. Har aldri angret på det, særlig siden vi har fått enda to barn og nå er en familie på seks
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Jeg bor i en leilighet på 86kvm, med en passe stor hage og terasse som hører til. Det er meg og to barn. Eldste fyller 5 i september og yngste er 20 mnd. Det er perfekt for oss.
bobbelfru Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Ja vi bor i leilighet på 79 kvm og har det ikke trangt. Skulle selvfølgelig hatt et eller to rom hvor jeg hadde satt bort rot på men. Vi har det fint her, så lenge vi bare er en familie på tre.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Vi eier en 3roms leilighet på 80kvm og det går helt fint for oss. Bor i 1 etg og rett utenfor terassen vår er det stooort fellesområde med plen og lekeplass, så vi klarer oss her en stund til vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå