Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Er ikke ofte lille snuppa har vært syk. hun hadde 39.8 og fikk paracet. nå er den 38.8 er det ok. er første dag med feber i dag.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Sikker på at du fikk den inn? Det samme skjedde med meg, og da hadde barnet sikkert presset den ut igjen i samme sekund som jeg satte den. Fant i alle fall restene i stolen:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 ja. for hun lå naken på soffan rett ut og drakk saft. så er rimelig sikker på det...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Det beste du kan gi er halvt om halvt med paracet og ibux. Har du prøvd flytende medisin istedet for stikkpiller?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Ettersom feberen har gått ned, så ville jeg ikke tenkt så mye på hvor mye/lite. Da fungerer ihvertfall pillen. Paracet fungerer forresten ikke på min eldste, og vi har fått beskjed fra legen om å kun gi flytende Ibux. Så det er stor forskjell på at den går ned en grad og at den ikke går ned eller øker ved bruk av paracet
Misti Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 ok. takk for svar hun ligger bare i bleia så da satser vi på at det går fint takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå