Gå til innhold

"mobbing" av voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdere dere dere for gode til å slenge dritt om de dere vet ikke er de skarpeste knivene? Får ikke formulert meg rett her ser jeg, men det jeg mener er om dere baksnakker og/eller gjør narr av folk, selv om dere vet at seg egentlig er litt synd på de?

Jeg må ærlig talt si at jeg sliter med å la være. Og såfår jeg dårlig samvittighet etterpå. Slik som f.eks den "interiør/outfit" bloggen i sted..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damn you, autocorrect på den forbanna iphonen! :)

Skrevet

Holdere dere dere for gode til å slenge dritt om de dere vet ikke er de skarpeste knivene? Får ikke formulert meg rett her ser jeg, men det jeg mener er om dere baksnakker og/eller gjør narr av folk, selv om dere vet at seg egentlig er litt synd på de?

Jeg må ærlig talt si at jeg sliter med å la være. Og såfår jeg dårlig samvittighet etterpå. Slik som f.eks den "interiør/outfit" bloggen i sted..

Kommer helt an på situasjonen. Normalt sett gjør jeg ikke det, men hender ytterst sjeldent

Skrevet

jeg gjør så godt ejg kan med å holde slike komentarer for meg selv.

jeg har hvert et mobbe offer i 16 år. og enda et mobbeoffer av enkelte i svigerfamilien som ikke klarer å holde kjeft.

jeg syns folk burde lære seg å holde slike komentarer for seg selv.

det sårer faktisk andre mennesker.

voksne er forbilder for barn. er ikke rart det er mye mobbing på skolen. barna ser jo hva foreldrene gjør og sier.

Skrevet

Hvis du gjør det,er nok ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller!!

Skrevet

Jeg klarer fint å la være å komme med dritt til andre uansett om det er på internett eller i virkeligheten.

Skrevet

Jeg skiller, slik de fleste oppegående mennesker gjør, mellom kritikk og mobbing. Og jeg mener det er helt legitimt å kritisere andre.

Drittkasting og mobbing er jeg ingen stor fan av.

Syns at så mange tolker kritikk som mobbing. Det er en skam mot de som virkelig opplever mobbing at man utvanner mobbe-begrepet så til de grader pga. hårsåre sjeler som ikke takler kritikk.

Har selv motatt kritikk flere ganger her inne pga. bloggen min. Jeg tåler det.

Skrevet

synnest det blir for dumt og bare slenge dritt.. men hender eg tar opp teite ting som har hendt så den andre parten kan ta seg dårlig ut i stiuasjone.. men det er mer vider formidle en dårlig opplevelse... sjefen har oppført seg teit ol.

men baksnakker ikkje for og vere stygg..

Skrevet

Går jo ikke rundt å slenger dritt til folk. Mente helst sladring blant venner. Det er hvertfall vanlig i min gjeng. Snakker ikke stygt om hverandre, men om andre folk i byen. Å det tror jeg veldig mange gjør, men ikke liker å innrømme ;)

Skrevet

Jeg forsøker, men om jeg blir provosert blir jeg fort ufint tilbake. Er ganske barnslig på den måten. Her inne da. I RL er jeg fryktelig snill og søt av meg :P Men starter aldri slike tråde som du referer til HI, og forsøker også å ikke svare på dem. Er mer i en diskusjon der man tydelig merker at vedkommende ikke er så smart, men fryktelig provoserende, at jeg kan bli ufin selv.

Skrevet

Jeg kan gjerne snakke dritt om andre, til og med barn, men jeg mener selv jeg er ganske god på å skille sak fra person. De fleste har negative sider og gjør dumme ting innimellom. Det ser jeg ingen grunn til å fortie, men for de fleste mennesker er jeg ganske flink til å nevne det gode også. Det er imidlertid noen få mennesker jeg har møtt i mitt liv som jeg mener er så motbydlige og som behandlet med så dårlig ar jeg ikke har noen betenkligheter med å prate dritt om dem hvis jeg tror det kan gøre livet deres værre. Jeg setter imidlertid grensen ved løgn. Det jeg sier skal være sant.

Skrevet

Er så vandt til å bli mobbet jeg så litt fra eller til har ikke noe å si. Blitt mobba fra jeg gikk i første klasse og blir det fortsatt. Så ikke tenk på det, er bare normalt når det gjelder Meg.

Skrevet

Er så vandt til å bli mobbet jeg så litt fra eller til har ikke noe å si. Blitt mobba fra jeg gikk i første klasse og blir det fortsatt. Så ikke tenk på det, er bare normalt når det gjelder Meg.

Jeg kjenner ikke deg, og ser heller ingen grunn til å mobbe deg. Men datt innom bloggen din, og ut fra det synes jeg (legg merke til synes jeg, for dette er vare min mening) at du framstiller deg selv i et dårlig lys.

Skrevet

Og en liten digresjon, har du noengang tenkt over hvorfor du blir mobba? Sier ikke at det er fin feil, men kan det være noe du sier/gjør som folk synes er unormalt?

Skrevet

Ble mobba fordi jeg er stygg og sikkert fordi jeg er dum son alle alltid har sagt. Men har en mann som elsker Meg og 2 herlige barn. Trenger ikke Mer for å være lykkelig jeg. :)

Skrevet

Stå på villabeige! og husk at de er ikke så perfekte de som kritiserer deg, de bare ønsker å være;) Mobbere er ekle kryp.

Skrevet

Stå på villabeige! og husk at de er ikke så perfekte de som kritiserer deg, de bare ønsker å være;) Mobbere er ekle kryp.

Tusen takk :)

Skrevet

Godt du er lykkelig da. Det er jo det viktigste! :)

Skrevet

Og en liten digresjon, har du noengang tenkt over hvorfor du blir mobba? Sier ikke at det er fin feil, men kan det være noe du sier/gjør som folk synes er unormalt?

Herregud..

Skrevet

Villa Beige... Du er overhodet ikke stygg og barna dine er vakre. Du trenger ikke å forsvare deg overfor noen!! Jeg blir så lei meg av å lese alt det stygge folk har skrevet til deg i dag. Og du tar alt med et smil, sier ingenting stygt tilbake. Skulle ønske jeg kunne si noe som fikk deg til å ikke bry deg om disse ekle folkene som kan si slike ting til et medmenneske, en mor, en venninne, en søster... Jeg skjønner at det sårer og jeg leser av svaret ditt at du har blitt såret mye. Unnskyld på vegne av alle sammen!

Gjest Antarctica
Skrevet

Villa Beige, jeg har aldri lest bloggen din. Og aner ikke hva den nevnte saken går ut på.

Men jeg ser navnet ditt i to andre tråder i kveld , og i begge to syns jeg faktisk det er du som er den slemme. At det går an å si til ei dame som er skilt av sjokkerende oppførsel fra mannen (smitta med kjønnssykdom under sv.skap pga hans sexkjøp) at det ikke var god nok grunn til skilsmisse.... Det vitner bare om at du syns du sjøl kan sette deg på din høye hest.

Du er sikkert lykkelig gift. Men med hvilken rett moraliserer du over at de som ikke er det, skiller seg? Og starter til og med en helt egen tråd for å moralisere? Jeg gir meg over. Du er kanskje et mobbeoffer fra tidligere. Men det er vel ikke noen grunn til å bli dømmende og flåkjeftet mot andre?

Skrevet

Jaja dibbere? Nå har jentene her fått enda en til å legge ned bloggen sin. Godt jobba....

• 2 måneder senere...
Skrevet
Tusen takk :)

Jeg støtter deg også, og sender deg en STOR klem. Drit i alle andre.. Jeg har ingenting i mot deg, og syntes heller det er andre som er slem. Ikke du. Leit at du føler det sånn, og leit at du blir kritisert mye her inne. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...