Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 ....skal ikke gjøre det selv, og det er snakk om underetagen (som vi knapt bruker nå). Men tenker litt på hvordan det blir å sitte m puppen ute til tørk og plutselig står det en ukjent håndverker der som lurer på noe. Hmm.. Har en drøy uke til termin når de skal begynne og jobben skal ta 7-10 dager, så tar sjangsen og kjører på for å få det gjort. Men har født før termin tidligere, så får se.. Tenker d er verdt det for det blir jo fint og jeg vil gjerne ha det i orden der nede og bruke det mer når babyen kommer! Noen andre som pusser opp på et litt upassende tidspunkt? erfaringer?
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Har tenkt litt det samme, for vi skal ha hjelp til Maling av huset i sommer, så da sitter jeg der da, med puppen ute, og masse folk på stige rett utenfor vinduet :-P *knis*
Tutla Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Vi pussa opp gangen rett utenfor soverommet da hun eldste var bare noen uker. Og da hadde enkelte av håndverkerne, som jeg knapt vet hvem er - men mannen kjenner godt fra jobben sin,, nøkkel til huset. En morning i 8, hall 9 tiden skulle jeg på do - i bare truse og BH- og der står maleren i gardintrapp rett utenfor soverommet. Vi har ledd av dette i ettertid - men gjett om det var kinkig der og da. Men han er en dreven far, men 6 unger, som langt fra tok seg nær av å se en trøtt mor i truse og BH. Vi har pussa opp mens begge ungene har vært relativt små - og vil ikke anbefale noen å gjøre det! I alle fall ikke i barseltiden. For det er faktisk litt å holde styr på - pluss at det fort blir mye støv og skitt over alt (selv om en pusser opp kjeller, eller andre rom en nesten ikke bruker). Det kommer opp over alt. Så når denne babyen kommer så er soverommet nesten helt klart (mangler bare maling), det som skal gjøres i kjelleren blir gjort nå (er 13+6 nå) og det vi ikke blir ferdige med får vente til babyen i alle fall er 3-4 mnd. Men lykke til. Uansett hva du/dere bestemmer dere for å gjøre.
RmOm Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Hei! Vi bygger hus!! Å skal gjøre alt selv..hektisk men det er jo kun en periode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå