Gå til innhold

Stillinger ved bekkenløsning ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så fælt med bekkenløsning, og det er fryktelig vondt å bare tenke på å snu seg rundt i sengen. Er bare 15 uker på vei..hurraaa!:( men lysten er ikke borte, og jeg skulle gjerne hatt tips til stillinger som ikke gjør bekkenet verre.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffa, ikke bra :-( Håper du har en god behandler. Ligg på siden, eller bakfra funket godt hos oss, prøv dere frem( gyldne muligheter til å teste noe nytt og spennende ;-) ) eller ryggen og han på "tverra" under bena dine. Lykke til :-)

Skrevet

en behaglig stilling er at du ligger på rygg, mens han ligger på siden. sikker det samme som er nevnt over :) men det eg faktisk godt og ligge med beina høyt og funker bra når magen blir stor og :)

Skrevet

Har ingen tips dessverre, har bekkenløsning jeg også, og finner ingen stillinger som er behagelig og ha sex i :-(

På siden er den beste vi har funnet hittil, men problemet er at jeg klarer ikke og ligge på siden uten en pute mellom beina, klarer ikke og holde foten oppe på en måte, da verker bekkenet, huff, men hvis vi tar det rolig så hjelper det, og vi kan kun ha sex om kvelden før vi skal sove, fordi jeg kommer meg ikke opp at sengen etter sex da bekkenet verker, og jeg har problemer med og gå. Men dagen etterpå er jeg helt fin,

Huff bekkenløsning er noe herk, blir ikke like ofte sex her for å si det sånn, det er synd for jeg har veldig lyst.

:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...