Gå til innhold

Inga Marte Torkildsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I god mening var forklaringen i media i går.

Senere gikk hun inn på fb og offentligjorde den aktuelle 7 åringens diagnose.

Hun godtar ikke politiets arbeide, rettens avgjøresle. peiser på.....

Det er noe som heter nettvett. NETTVETT.

Et barn har ikke mulighet til å beskyttte seg om hva andre skriver om han på nett. Her har hun lagt ut hans diagnose, og samtidig forteller hva barnevernet var bekymret for pga hans diagnose.

Tydelig har hun her tatt parti for en sak. (mor og bestemor pga bekjentskaper)

Saken har versert i rettsystemet i 4 år.

Med bv ønske så bestemte retten at gutten skulle bo hos far, og ikke mor. Så da kan en jo lure på hva han har diagnosen sin fra.

I det hun skriver på fb, så fotsetter hun pg beskylde guttens far for incest.

Jeg håper far, eller hans advokat anmelder henne.

Selv vi voksne legger ikke ut vår diagnose på fb eler andre åpne nettsamfunn.

Vet ikke hun at det som ligger på nett, forblir der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun drar den altfor langt og jeg har allerede mistet respekten for henne som politiker. Hun vil jeg ikke ha på Stortinget mer.

Rikspolitiker eller lokal politiker, de skal ikke blande sin private sfære inn i jobben. Uproffesjonelt!

Skrevet

Hvor har hun skrevet dette på fb? Vil gjerne lese dette før jeg gjør meg opp en mening.

Skrevet

Ja, det kan du si. Det er så uprofesjonelt av henne at jeg blir helt skremt.

Og det er jo ganske interessant at en person som har mellomfag i religionshistorie og statsvitenskap mener å vite mer om dette enn fagfolk innenfor både barnevern, politi og rettsvesen. OG det er jo å vise grov mistillit til sitt eget system å gjøre slike overtramp som polititker. Hennes tid som politiker bør være over nå, etter min mening.

Skrevet

Hvor har hun skrevet dette på fb? Vil gjerne lese dette før jeg gjør meg opp en mening.

står på siden hennes, søk på navnet.
Skrevet

Uten å ta stilling til saken forøvrig: Det å offentliggjøre sensitive detaljer om barnet, som sikkert veldig mange vet hvem er, er helt forkastelig!

Skrevet (endret)

Ikke bra at hun offentliggjør slike sensitive opplysninger om barnet. Som barneminister skal hun ivareta barnets interesser, og det gjør hun ikke her. Barnet har ikke bare blitt kasteball mellom mor og og far, i rettsystemet, og nå også i media.

Et barns beste er ikke at hele landet følger dets brokete historie med argusøyne. Barnets beste hadde nok helt klart vært at Thorkildsen ikke hadde fortsatt kampen i media, og ialle fall ikke på FB, men heller via andre kanaler om hun var oppriktig bekymret. I tillegg burde hun også gått tjenestevei med sine bekymringer, og ikke tatt en telefon direkte til etterforsker. Dette strider med alle rettsprinsipper.

Endret av 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...