Supersnusken Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Vesla på 11mnd har begynt å gå, men altså kun på knærne! Er veldig begeistret for dette selv, og kommer ganske langt av gårde... Har ikke sett noen andre gjøre dette, er det vanlig?
magpie Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 gutten vårres gjorde det også en stund:) begynte med å dytte en sånn "gåvogn" mens han gikk på knær Han kom seg opp på fotan nesten samtidig da, men supplerte med å gå på knær. Virka som at hvis han ramla så fortsatte han like godt på knær
Babyønske �� Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Min eldste gjorde det. Begynte når han var ca 10 mnd og fortsatte med det helt til han begynte å gå normalt, ca ved 14 mnd alder. Han både krabbet og reiste seg/gikk etter møbler også, så var ikke det at han gjorde en mellomting av å krabbe og gå. Ser litt antydning til at jenta mi som nylig ble 1 år også kan begynne med det. Hun har dog aldri begynt å krabbe skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Ja nevøen min gjorde det fra han var ca 10 mnd til han gikk "normalt". Da var han 17 måneder gammel. Så lang tid med denne spesielle framkomstmetoden har gjort at han er veldig stiv i hoftene og "svikter" ikke naturlig slik andre unger gjør. Han går på samme måte som før bare med strake ben. Vet foreldrene vurderte fysioterapaut, men nå har jeg ikke snakket med dem på en stund, så vet ikke helt hvor den saken står.
zassy☆ Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Jenta mi som snart er 9 mnd sitter på knærne, hun har ikke satt seg opp selv ellers enda på rompa, er litt redd hun skal bikke over, men virker som hun har god kontroll. Det er på mange måter de kommer seg rundt de små, morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå