Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Tenkte det kunne være kjekt å slippe å dra den store sprinkelsenga inn på soverommet og at babyen har noe å ligge i når vi sitter i stua på kvelden. Eller hva bruker dere?
kattenmedhatten Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Vi brukte moseskurv... Utrolig greit... Lett å flytte rundt, og barnet roet seg godt i kurven.
anonym91 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 bruker vugge i stua og sprinkel seng på soverommet veldig greit og bruke så babyen skiller på natt og dag søvn osv og ikkje minst praktisk og ha en sove plass i stua
☆twinkle twinkle Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Har hatt korg med hjul begge gangene jeg har hatt baby:) veldig greit å trille med seg der en er og så er det veldig søtt
muffin25 Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 jeg elsket min moseskurv- hadde den ved siden av meg.. og brukte den til frk nesten var for stor.. for jeg likte den såå godt..og jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe det, men samboeren mente at det var kjekt.. bøyer meg i støvet nu
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Vi brukte moseskurven i ca 3 mnd, både om dagen og om natten. Ungen sov i den i stuen om dagen og om natten satte jeg kurven oppi sprinkelsengen. Var veldig glad i den altså, ville absolutt hatt det igjen om jeg skulle ha flere barn.
*Miss Flua* Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Her brukte mini vugge i kanskje 5-6 uker. Så nekta han å sove i den noe mer, og vogna var det eneste som funka.
Koala *g07* Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Jeg har, og bruker den fortsatt til mi på 5 mnder. Hun sover så godt i den atte:) Veldig praktisk synes jeg, lett å ta med seg rundt om man ønsker det, og den er liten og nett. Hun min nektet å ligge i sprinkelseng, det ble for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå