Barn 4 :) Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 kor langt ut i graviditeten bruker dere denne?? er jo haugevis me andre sex stillinger enn kan bruke under graviditeten men blir somregel den vi ender opp med først eg har ikkje vondt og de følest ikkje ubehagelig ut for meg eller magen men kan de skade bebyen fordi?? er snart 18 uker på veg og har fått en meget tydelig mage med livmoren opp til navlen
MrsMilla Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1335801800' post='144197545] kor langt ut i graviditeten bruker dere denne?? er jo haugevis me andre sex stillinger enn kan bruke under graviditeten men blir somregel den vi ender opp med først eg har ikkje vondt og de følest ikkje ubehagelig ut for meg eller magen men kan de skade bebyen fordi?? er snart 18 uker på veg og har fått en meget tydelig mage med livmoren opp til navlen Til den er ubehagelig :-)
prøver1991 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 jeg tror jeg var rundt 20 uker, da vi ikke kunne bruke denne stillingen lengre fikk fort stor mage alltså
lille-my-april Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Vi har brukt denne i perioder hele veien hele svangerskapet. Senest for noen dager siden. Og jeg er langt over termin nå. Så så lenge det ikke er vondt, så er det bare å kjøre på
Barn 4 :) Skrevet 30. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2012 Bra og høre er redd for og skade den lille men eg har tenkt de sjøl og at so lenge eg ikkje har vondt går de nokk bra
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 går heller ann at mannen holer seg litt høyere oppe om det blir ubehagelig med magen.. om eg husker rett så blei den brukt heilt på slutten med nr 1 og det gjekk greit er i uke 20 nå og det er ingen problem her selv om magen har poppa frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå