Gå til innhold

Misjonærstillingen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor langt ut i graviditeten bruker dere denne?? er jo haugevis me andre sex stillinger enn kan bruke under graviditeten men blir somregel den vi ender opp med først :P eg har ikkje vondt og de følest ikkje ubehagelig ut for meg eller magen :) men kan de skade bebyen fordi?? er snart 18 uker på veg og har fått en meget tydelig mage med livmoren opp til navlen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1335801800' post='144197545]

kor langt ut i graviditeten bruker dere denne?? er jo haugevis me andre sex stillinger enn kan bruke under graviditeten men blir somregel den vi ender opp med først :P eg har ikkje vondt og de følest ikkje ubehagelig ut for meg eller magen :) men kan de skade bebyen fordi?? er snart 18 uker på veg og har fått en meget tydelig mage med livmoren opp til navlen :)

Til den er ubehagelig :-)

Skrevet

jeg tror jeg var rundt 20 uker, da vi ikke kunne bruke denne stillingen lengre :P fikk fort stor mage alltså

Skrevet

Vi har brukt denne i perioder hele veien hele svangerskapet. Senest for noen dager siden. Og jeg er langt over termin nå.

Så så lenge det ikke er vondt, så er det bare å kjøre på :)

Skrevet

Bra og høre er redd for og skade den lille :( men eg har tenkt de sjøl og at so lenge eg ikkje har vondt går de nokk bra :)

Skrevet

går heller ann at mannen holer seg litt høyere oppe om det blir ubehagelig med magen.. om eg husker rett så blei den brukt heilt på slutten med nr 1 og det gjekk greit :) er i uke 20 nå og det er ingen problem her selv om magen har poppa frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...